19 Mart Blog Buluşması Arda Kalanlar …

bildiğiniz üzere 19 mart cumartesi günü ilk blog buluşmasına katıldım.büyük bir heyecanla bu postu hazırlamak istiyordum ama sanırım kısa bir yazı olması en iyisi .lee ,nilü ,la fea,akira ,seda ,burcu ,betül ,mukaddes ve ben tabi ki 🙂

blogcular ve takipciler olarak bir araya geldik .taa bursalardan gelen arkadaşa da ayrıca teşekkür ediyorum.bol kahkahalı ,bol eğlenceli bir gün yaşadık .saatler nasıl geçti ben anlamadım .açlık falan bile aklıma gelmedi muhabbetin güzelliğinden .

sabah nilü ve seda ile kahvaltı yaptık.sonrasında seoul restaurant a geçtik.ben burda bir şey yiyemedim ama arkadaşlar yemeklerin tadına baktı.iyi ki sabah nilü ile kahvaltı etmişim çünkü kore yemeklerinin o baharat kokusu beni kötü etkiledi.

ramen ve bir çok çeşit kore yemeği deneyen arkadaşları gördükten sonra ben koreyi yemekleri olmadan sadece izlediklerim ve dinlediklerimle seviyorum bunu anladım .yaşasın türk mutfağı .bu adamlar yaşamıyor abi bizim güzelim yemeklerimiz var .

neyse burada ki o çubuk tutma girişimleri ve arka masadaki yabancıların ingilizce konuşmalarına kulak kabarttıktan sonra benim en sevdiğim mekana geçiş yaptık.kahve dünyası çok ama çok eğlendiğimiz bir yer oldu.hatta fotoğraf çekilirken lee ve betül garsonun o sert bakışlarına maruz kaldı ki o kahkahaları bunu hak etti 🙂

muhabbet hep dramalar ve filmler üzerineydi.en güzel yanı buydu ki çoğumuzun karşılaştığı o uzaylı bakışı olmadan her şey hakkında konuştuk .lee çoğu zaman muhalif olsa da ,kızlar hep bir ağızdan beğendiği oyuncuları savundu .nilü çok iyi bir organizatör olduğunu gösterdi .akiracığımla uzak köşelerde kaldık ama en kısa zamnada bunu telafi edeceğiz .

yeni bir oluşum planı yaprak ayrıldık .bu oluşum gerçekleşmiş ve de çok komik olmuş .nerden geliyor bu deli fikirler anlamadım 🙂

sevdiklerimizle  ortak bir çok konu paylaşmak, dost sohbeti, okuduğum insanları görmek, okuyucularla konuşmak .her şeyi ile çok güzel bir gündü artık bütün blog buluşmalarının daimi müdaivimi olacağı kesin 🙂

hele kahve ve pasta varsa ,bir çok foto çektim .resim çekmeye bayılıyorum .bir sürü anı oldu .

nilü nün la fea görsün diye şemsiyesini açıp salladığı sahne gözümün önünden gitmiyor .yaratıcılık on numara .hele mantık hatalarını tartışan değerli izleyici kitlesi .hepimiz aynı şeylere uyuz olmuşuz .

ben görüşmek isteyeceğim insanlarla tanıştım .umarım onlar üzerinde de ben aynı etkiyi bırakmışımdır 😀

tekrar tekrar blog buluşmasında görüşmek dileğiyle .bir daha kine daha çok okuyucu bekliyorum .katılımcı sayısı bu sefer 10 u bulmuştu .çift haneli rakamlar ulaşmak kolay değil 😀

KENDİNİZE İYİ BAKIN ,ESEN KALIN DOSTLAR 🙂

19 Mart Blog Buluşması Arda Kalanlar …” üzerine 23 düşünce

  1. canım benim uzak kalmamız benim de içime çok dert oldu o gün. Ahh kahve dünyasına geleydim ifadeni fazlasıyla alırdım ama kısmet işte:) En kısa zaman da tekrar görüşelim hem senle hem de blogçularla:) yeni yenı dostluklar, uzun zamandır okuduğum ,yazıştığım insanlarla tanışmak çok güzel ve mutluluk vericiydi benim için:) Sen benim hakkımda ne düşündün bilmem ama ben senin yüzünü görmediğim halde kendime yakın hissediyordum o gülen gözlerini gördükten sonra iyice sevdim:) İyi ki blog ve twittera gelmişsinde senin gibi bir insanla tanıştım. Yemek konusunda tamamen katılıyorum ama o pasta ile iyi acısını çıkarmışsın aferim ^^

    • benim de içime dert oldu .en kısa zamanda görüşelim hatta kahve dünyasında görüşelim cnm 🙂 çok seviyorum ben orayı .iyi ki bende seni tanımışım.birini görmeden de kendime yakın hissettim .görünce de başka bir sevindim 🙂 yemeklerin acısını çıkarmaz mıyım hiç ama yemeği unuttum valla muhabbetten pasta yarım kaldı 🙂

  2. valla çok özendim… çok iyi etmişsiniz.

    bu arada ne varsa türk yemeklerinde var lafına kesinlikle katılıyorum çingum! “bu adamlar yaşamıyor” hahaha 😀 😀 hatta direk sana sosyolojik tespit yapayım: korede bu kadar çok zayıf insan olması, yemeklerinin türk yemekleriyle yarışamayacak olmasındandır! ver bakalım onlara şöyle bizim leziz kebaplardan, sulu yemeklerden; öyle iki lokma yiyip kalkabiliyorlar mı?? di mi ama?? 😀

    • halıyım demi hikaru bu adamlar bu yemeklerle valla yaşamıyor hayattan zevk alamaz insan 🙂 keşke sende olsaydın bir daha kine sende olursun inş 🙂 zaten yemekler böyle olmasa zayıf olmazlardı.haşlanmış pilavla bende kilo almam biz de yağ tuz olmadı mı pilav yenmez ki 🙂 doğru tespit arkadaşım 🙂

    • Aaa Gong severler geleceklerini bildirmişler hem de korkmadan ha ha ha ha :)) Hadi bakalım :p

      Winpohu ben de Kore yemeklerini sevmem ama ilk gelenlere çok tuhaf geliyor koku bize de öyle olmuştu. Alışıyorsun zamanla ama çok da alışamıyorsun. Bol kahkahalı, pozitif, genç insanlarla tanıştığım bir gün oldu benim için çok güzeldi. Yine olsa yine gelirim :))

      • bunu duyduğuma çok mutlu oldum yaşasın yeni katılımcılar da olacak 🙂
        la fea yemek kokusu benim için gerçekten çok kötü idi alışamadım bir türlü .bende seninle olmaktan mutlu oldum yine gel öbürgün de gel 🙂 benim içinde bol kahkahalı bir gün oldu 🙂

      • aigooo bu bir tehdit mi 😀 ama sorun değil bir sonraki buluşmaya kadar ben gong yoo yerine so ji sub’u kesin kütüğüme aldırmış olurum 😀 bundan bele gong yoo dünya ahiret kardeşimdir 🙂

  3. @winpohu burdaki arkadaşlık çok samimi ve içten, oyuzden bizde sizinle tanışmayı çok isteriz:) yeni yazılarınıda merakla bekliyorum 🙂
    sevgi’lerimle

    • aha merakla bekleyenler varsa ben hemen yazarım 🙂 herkes bizim gibi aslında bende bu kadar samimi bir ortam ummazdım ama kendim gibi olunca onlarında öyle olduğunu gördüm 🙂
      bende senin yazılarını bekliyorum
      sevgiler saygılar bizden 🙂

  4. Sevgi So Ji Sub tamamdır :)) Gel sen yeter ki biz Gong aşkımızı çoğaltırız ancak, gerçek sevenler olsun yerer ki :))

  5. ya ben de çok eğlendim o gün, acaip güldüm.. ilk defa bloger buluşmasına katıldığım için “oppa oppaa” diye bağıran küçük ergen kızlar falan gelir diye düşünmüştüm ama öyle olmadı, benimle aynı şeyleri düşünen, aynı şeylere kafa yoran, dizilerde bile aynı noktalara takılan çok tatlı insanlarla tanıştım.. en yakın zamanda yenisini istiyorum:)

    • bende çok eğlendim en kısa zamanda yenisi isterim 🙂 aynı şeyleri düşünene insanlarla olmak ayrı bir zevk zaten .hele aynı mantık hatalarına uyuz olmak beni mutlu etti 🙂

  6. güzel bir buluşma olmuş aksi düşünelemezdi zaten emindim ben güzel geçeceğinden o kadroyla 😉
    tabi ben de olabilseydim daha güzel geçerdi siz kaybettiniz hıhh -dermişim 😛
    inşallah sonraki buluşmaya gelebilirim ben de öyle umut ediyorum.. kahve dünyası benim de en sevdiğim, istanbula gelince oraya uğramadan fondü yemeden dönmüyorum.. sadece fondü için gidiyorum ztn bayılıyorum ona 🙂

    • evet sen olsaydın muhteşem ötesi olurdu dostum 🙂 ama bir daha kine inş sende olursun .güzel geçmemesi imkansız.ben de bayılıyorum kahve dünyasına bu gün nilü ile yine oraya gittik.gel buralara birlikte gideriz cnm 🙂

  7. Geri bildirim: Son Zamanlarda Neler Oldu? « I NEED YOO.. I WANT YOO.. I'LL RUN TO YOO…

Yorum bırakın