merhaba…

merhaba blog dünyası

şimdi nasıl başlamalı bilmiyorum .blog’u yeni açtım öğrenmem gereken çok şey var .öncelile neden böyle bir şey yaptım onu anlatmalı :=)

yazma ihtiyacı duymak yada paylaşma ihiyacı belkide dizi ,film ,anime,manga,müzik,kitap dahası  hayata dair herşeyi anlatmak paylaşmak istiyorum arkadaşlarımın kafasını şişirmemek içinde bunu burdan yapacağım umarım okuyan olur …

yardımlarınızı bekliyorum :=)

merhaba…” üzerine 12 düşünce

  1. @ser_min çok sağol ..çok mutlu oldum o güzel yazılarınızı okuyup açtım bu blogu yoksa cesaret edemezdim ..pek iyi yazamam …artık yardımlarınızı bekliyorum ne de olsa çömezim daha :=)

  2. Geri bildirim: Bu Blog 1 Yaşında :) | Winpohu'ca Blog

  3. Geri bildirim: Winpohu ‘ca Blogun İKİNCİ YILI :) | Winpohu'ca Blog

Bir Cevap Yazın

