The Girl Who Leapt Through Time – Zamanda Sıçrayan Kız

Time waits for no one. 

Yani zaman kimseyi beklemez. Doğru söze ne denir .Yine animelerden devam ediyorum. Çok seviyorum ben animeleri . Bu kadar güzel bir senaryoda olmaz diyorum. Takıntılıyım ya zamanda yolculuk fikrine o yüzden çok sevdim bu hikayeyi.

“zamanı geri çeviremezsin ama sen zamanda geri dönebilirsin.”

İşte yukardaki fikirden yola çıkarak ilerleyen senaryoda liseli bir genç kızımızın zamanda sıçrayarak geçmişe gidebilmesini anlatıyor. Kızımız bunu nasıl yaptığını bilmiyor ama yaptıkça çok eğleniyor ve devamlı olarak zamanda sıçrayarak geçmişe gidiyor. Sanmayın ki böyle bir şeyin gücünün farkına varıp büyük işler başarıyor. O sadece bir liseli kız gibi basit işler peşinde. Mesela bir puding i yemek veya kötü geçen bir günü tersine çevirmek için.  Fakat çok geçmeden her sıçrayışta bir şeyler değiştirdiği için başkalarının hayatını da etkilediğini fark ediyor. Bu işin olmazsa olmazıdır değil mi 🙂 Kelebek etkisi vari bir yanı olmazsa olmaz. Kızımız batırdığı işleri yoluna koymaya çalışırken her defasında başka bir şey yoldan çıkıyor üstüne üstlük bir de sıçrama haklarının sınırlı sayıda olduğunu öğrenmesin mi 🙂

Böyle ilerleyen bir hikayenin olmazsa olmazı aşktır sanırım. Burdaki aşk da başka bir aşk canım. Sonuçta zamanda devamlı bir sıçrama var. Çok sevdiğimi belirtip fazla spoiler vermeden kaçayım istiyorum. Başarılı olur muyum bilmem 🙂

Anime bol bol ödüllü öyle böyle değil.  Hak ediyor senaryosu olsun , çizimleri olsun süper olmuş . Hele o zamanın donduğu sahneyi çok sevdim bir de bisiklet sahnesini aslında hepsi iyi düşünülmüştü.

“I’ll be waiting in the future” 

Yalnız sonu ile ilgili kesin bir yargıya varamadım. Bu sebepten sonunu ben kendi kafamda yazdım . Güzel bir son oldu 🙂 Belki de ben anlamadım anlayan varsa bir de bana anlatsız bir zahmet.

Şiddetle tavsiye olunur.

Not: ahhh ahhh bende zamanda sıçramak istiyorum bana ne,  bana ne, ben de istiyorum işte 😦

Hanako Oku – Garnet- MÜZİKLERİ DE AYRI GÜZEL.

The Girl Who Leapt Through Time – Zamanda Sıçrayan Kız” üzerine 14 düşünce

  1. Hayatımda izlediğim en güzel anime filmdi! Ellerine sağlık winpohu 🙂 Tekrar izleyesim geldi. Aynı isimle çekilmiş Japon filmi de var, sanırım 2010 yılında, ama senaryosu farklı. İzlemeyi düşünürsen aklından olsun. Beni bu anime kadar etkilememişti.

    • filminden haberim yoktu sağ olasın çingu izlerim iyi işlenince live actionları seviyorum. senaryo farklı işlenmişse merak da ederim . bunu da listeme aldım 🙂

  2. Zamanda yolculuk fikrini güzel işlemişler bence, tabi yapılma şeklini sorgulamıyorum 🙂 Bazı yerleri oldukça komikti doğrusu, aldığı ödülleri hak ediyor.
    Sonunu biraz açık bırakmışlar evet, ama sanırım sen doğru anlamışsın, ‘gelecekte bekleyeceğim’ dedi sonuçta.

    • ha ha ha bence de iyi işlenmiş ama yapılma şekli çok ilginç kabul ediyorum 🙂
      ben baya güldüm hele küçük kızın ablasının intihar edeceğini düşünüp puding yüzünden mi dediği sahne beni benden aldı 🙂

      sonu ile ilgili kardeşimle baya fikir yürüttük ama mantıklı bir teori geliştiremedik bu yüzden mutlu son olmasında karar kıldık 🙂

  3. Bu anime çok güzeldi. Filmi de vardı ama ben filmini izlemedim. Sonunu cidden ben de anlamamıştım. Bir ara o tren yoluna giden kısmı sürekli görünce sıkılıyorum ama ben dediğimi hatırlıyorum.

    Bir de ben diğer çocuğu çok sevmiştim. Ellerine sağlık, güzel yazıydı 🙂

  4. izledim geldim çok güzeldiiii 😀 sana yazdığım yorumlara hep böyle başlıyorum galiba 😀 senin tavsiyelerinden şaşmamak lazım diye hep söylerim, anime tavsiyelerinde aynı derece başarılı 😀 😀 😀

    o sonu seyrettikten sonra insan bir devam animesi bekliyor, tablodaki kız kimdi ben onu da merak ettim. hepsinin cevabı gelecekte saklıydı gibi geldi bana …

    ama devamını yapmasalarda bu haliyle harikaydı 😀 😀 çok sevdim 😀 ellerine sağlık , yeni tavisyelerini merakla beklerim kok 😀

    • ha ha ha senin bu yorumlarında beni çok sevindiriyor kok sağ ol 🙂
      sonu belirsizmiş gibi gelmedi bana ben mutlu son yaptım gerisine karışmam 🙂

      takipte kalın efem muahha sanki izlemiyorum da ben yapıyorum sanacak duyan 🙂

  5. Güzel anlatımın için ağzına yüreğine sağlık arkadaşım. Bende sırf bol ödül almış bir yapım olduğu için merakıma yenik düşüp izlemiştim iyi ki de izlemişim aldığı tüm ödüllerin hakkını vermiş. Hayatımda izlediğim en güzel animeydi ‘Zaman hiç kimseyi beklemez.’ animenin anlatmak istediği tam da buydu. Ne yaparsan yap zaman değişmez. Geçmişte yapılan ufacık bir değişiklik o insanın geleceğini altüst edebilir… Kahramanımız Makoto’nun heyecan verici ve bir o kadarda dramatik hayatına tanıklık edeceğiniz bu animeyi kesinlikle kaçırmayın. Bana kalırsa filmini izlemedenönce animesini izleyin derim.

    • çok teşekkür ederim güzel yorumların için. vurgulamak istediği şeyi çok güzel anlatmış zaman hiç kimseyi beklemez bundan daha doğru bir tespit olamazdı.

      ben de hala filmi izleyeceğim unutum bak sayende hatırlamış oldum 🙂

Bir Yanıt Bırakın

