Yağmurdan Önce Yağmurdan Sonra

Kabhi Khushi Kabhie Gham  bir diğer adı ile sevinçte ve kederde olan hint filmi diğer hint filmleri gibi oldukça uzun bu yüzden ben filmi parça parça izlemiştim. Tek seferde izlemek çok zor olsa gerek .

Bir aile filmi bu film. Zaten başlarken bu film anne baba sevgisi üzerinedir diyor. Konuya geçmeden önce bu hintlilerin yeşilçamla baya bir yakınlığı var sanırım. Filmin dram olması gereken yerlerde ben baya güldüm daha doğrusu baştan sona güldüm. O danslar şarkılar tamam da baş roldeki adamın transparan giymesi , yağmur yağması falan. Sonra o çocuğun ingiltereye gidişinde verilen sahneler beni yerlere yatırdı. Komik ötesi bir durumdu 🙂

Konu ise zengin bir aile bir çocuğu evlatlık almıştır. Dokuz yıl sonrada bir çocukları daha olur. Çok mutlu mesut yaşarlar. Ama bir gün bu evlat edinilen çocuk sosyal statüsü farklı kısacası fakir mi fakir hatta hint fakiri bir kıza aşık olur. Tabi zengin baba karşı çıkar. Hemen itiraz eder. Çocukta evi terk edip bu kızla evlenir. Aradan on yıl kadar geçer. Küçük kardeş abisini bulup ailesinin barıştırmak için yollara düşer. Abisinin baldızına da vurulur bu arada .

Konuyu özetledik. Bu filmi kimler izlesin. Hint filmi sevenler, uzun filmlere tahammül edenler, fazla beklenti içine girmeyip eğlenceli zaman geçirmek isteyenler ha bir de baş roldeki adamın acısını belli etmek için kafasını köpek gibi salladığı yerleri küçük emraha benzetip gülebilecek kıvamda olanlar 🙂

Bu kadar yazdım ama bu filmin çok tuttuğunu en çok izlenen yapımlar arsında olduğunu söylemedim onu da belirtip kaçtım . Hadi iyi seyirler  efem 🙂

Yağmurdan Önce Yağmurdan Sonra” üzerine 2 düşünce

Bir Yanıt Bırakın

