MİM : SORULARLA WİNPOHU

Mim olayını çok seviyorum. Bu sıralar dolaşan bir mim var bende iki kez mimlenmişim makinosev burada  ve nefertiti burada beni mimlemiş. Çifter çifter mim olurda ben cevaplamaz mıyım .

Hayalindeki meslek nedir?

Bu soruya önceden cevap veremezdim .Ben bunu olmak istiyorum diyemedim hiç bir zaman, çok istediğim bir meslek olmadı ve şartlar gereği iktisat okudum çok da severim bölümümü.Şu sıralar ilgi alanlarımdan olsa gerek aklımda senarist ,yönetmen gibi sinema ile ilgili bir meslek geçiyor bende yetenek olmadığından bunu bir kenara bırakırsak gezi programı yapmak isterdim .Aş kendini sunucusu Aydan Önder ‘e çok imreniyorum bu hayatta bir bu kadının yerinde olmak isterdim.

Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?

Ben öyle belli bir marka kullananlardan değilim pek parfümde kullanmam ama çiçek kokusu olanlar tercihimdir hele de lavanta kokusu 🙂

En önemli makyaj hileniz?

Soruya gel benle makyaj aynı cümlede yana yana kullanılmaz bile .Makyajdan hiç anlamam ama ara sıra yaparım .Kalem çekmeyi bile beceremiyorum .Yeni öğrendiğim bir hile var .Dudaklara ruj sürmeden önce pudralamak daha kalıcı ve güzel görünmesini sağlıyormuş efem 🙂

Çay mı kahve mi? Şekerli/şekersiz,Sütlü/sütsüz?

Çaydan da kahveden de vazgeçilmez ki ama Sabah ve akşamları çay ,gündüzleri kahve desem .Çalışmak saatlerinde nescafe ama vazgeçilmezim türk kahvesi .İlle birini seçeceksem çay olur  o olmazsa kahvaltı olmaz 🙂

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkiniz olduğunu söyleseydi, ne olurdu?

Hoş geldin cin kardeş neden bu kadar geçiktin yıllardır seni bekliyorum .Madem geç kaldın işte hazır liste, işe koyul bakalım.

1.Çok para o kadar çok ki denizde kum ben de para diyebileyim .İşsiz adama sorarsan ilk iş para der hem dünya seyahati falan beni bekler dimi 🙂

2. Bak cin kardeş bu bilim adamlarının becereceği yok sen bir zaman makinesi icat etsen diyorum .

3.Bir de insanların aklından ne geçtiğini okuyabilsem ne güzel olur bunu da halledersin değil mi ?

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatli. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu? 

Aslında üçünden de vazgeçilmez ama akşam yemeği diyorum .Üstüne tatlı da alsam fena olmaz .Tek öğün olacaksa adam gibi bir öğün olsun şöyle dillere destan bir menü şart 🙂

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

Sevdiğim bir çok renk var ama kurdele olacaksa turuncu olsun .

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydi bu ne olurdu?

Kolye hatta Goo Jun Pyo nun aldığı kolye yada  Tusukasa’nın veya Dok Go Jin’in taktığı kolye evet efem onların takılarını görünce kendimden geçiyorum 🙂

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?

Bir sürü dil konuşabilmek .Ne çok isterdim böyle bir yeteneği .Çok iyi dans etmek ,çok iyi enstruman çalmak ,çok iyi şarkı söylemek her hangi bir konu da çok iyi olmak da yeter aslında 🙂

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?

Zorunlu ürünleri bir kenara bırakırsak lipstick alırım .Bitmek üzere de 🙂

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?

Tabi ki görmek isterim .Kariyer sahibi olacak mıyım .Şöyle tepe noktası ,kartal yuvası falan var mı geleceğimde onu görmek isterdim .Şuan tek düşünebildiğim mesleğim .Gelecek kaygısı sardı dört bir yanımı .

Gizli ünlü aşkınız kim?

Bu çok gizli ama ben ayran gönüllüyüm öyle bir kişiyi seçemem ,hepsini ayrı severim, en iyisi harem kurmak ne kadar düşünürsem düşüneyim birini daha fazla seviyorum diyemiyorum malesef 🙂

Neden blog tutmaya başladınız?

Gelelim hikayeme evet efem bundan yıllar yıllar eveldi .Bir üniversite öğrencisi internette tesadüfen bir blog  görür okumaya başlar çok sever .Oforinin blogunun bağımlısı olduktan sonra  diğer blogları okumaya başlar .Bende bir blog açmalıyım diye söylenir durur ve bir gün gaza gelip blog açar .Çok sıkıldığından bu blog olayını fazlaca sever ve kendini tutamaz ,internetten bir sürü hesap alır, hikaye işine bile girişir .Kendinden üçüncü tekil şahıs olarak bahseden bu kişi Winpohu’dur .Neden böyle bahsettiğini bilmemekle beraber az biraz çılgındır .

Sıra geldi mim ‘i postlamaya bu sıralar blog’ u pek sessiz olan nilü\’ye  gitsin blog biraz renklensin bir de yeni blogdaşım masalevi \’ne gitsin hadi  bakalım cevaplarınızı dört gözle bekliyorum 🙂

Resimlerin neden böyle olduğunu merak ediyorsanız tabi ki kale ,şato sevdamın miyazaki de vücut bulmuş hali gökteki kale fikrine deli olmam ,cin’den bunu da istemeliyim  🙂  dip not : ilk resim blogu açtığımda kullandığım ilk gravatardı.

MİM : SORULARLA WİNPOHU” üzerine 7 düşünce

  1. herkese oppa sana da şato kampanyası başlatmak lazım, her sorunun altından şato çıktı bu mimde ama mesaj alındı çingu, ayarlayacağız bir şeyler 😉 ilk şato senin avatarındı hemen hatırladım bende( çok dikkatli bir takipçiyimdir övünmek gb olmasın:) ) 😀 😀 😀
    hayalindeki meslek seçimine de bayıldım, dişi Acun Aydan Önder’e bende çok imrenmişimdir, 3 dileğin gerçekleştiğimi dünya turuna bizi de götürürsün di mi çingu, tek başına çekilmez şimdi gurbet 😛

    • değil mi ya ben oppa istemiyorum şato olur ama hayır demem şahsen 🙂 çok seviyorum böyle tarihi şeyleri bir de hayal dünyasını kattık mı uçuk kaçık takılıyorum işte 🙂

      tebrik ediyorum dikkat takipçime bir dilek hakkı hediye ediyorum ama ben cin değilim basit bir şey olsun lütfen 🙂

      götürmez olur muyum hiç çocukluğumdan beri gezi programı gördüm mü başından kalkmam çok severim. ahh diyorum ahhh .tek başına yolculuk çekilmiyorum amerikaya giderken tek gittim yol çok sıkıcı birlikte gidelim dünya turuna 🙂

  2. Şatolar çok hoş ya, şimdiye kadar bir ilgim olmamasına rağmen benim bile isteyesim geldi 😀 Turuncu kurdele seçmen ilginç. Genellikle pembe ya da mavi oldu bu sorunun cevabı. Turuncu çok cici bir renk, tercihini takdir ettim 🙂 Hiçbir gizli ünlü aşkını söylememen de gözümden kaçmadı hani 😛

    • o şatolar istenmez mi hiç 🙂 ben çok seviyorum .
      ben kurdele denilince turuncu olmasını istedim .çok güzel olurdu turuncu bir kurdele 🙂
      hahaha hiç bir ünlü aşkım yok daha doğrusu çok fala var mevsim değiştikçe benim aşklarım da değişir o yüzden seçim yapamadım 🙂

  3. Her blogcunun yolu bir gün Ofori’den geçecektir 😀
    İyi ki açmışız bloglar ve iyi ki tanışmışız yahu. Hatta siz iyi birer yazar olma yolunda gidiyorsunuz. Bak ünlü olunca beni unutmak yok he 😀

    • çok doğru her blogcunun yolu ofori’den geçecektir 🙂
      iyi ki açmışız blogları cidden sizleri tanımak beni ziyadesiyle mutlu etti ,iyi ki varsınız 🙂 bende yazma kabiliyeti yok işte imrendik yoksa nerde bende o yetenek .ama sana söz şans eseri öyle bir durum olursa mavi ‘yi asla ve asla unutmam 🙂

Yorum bırakın