DİZİ SEZONU BAŞLADI – SPOİLERSIZ :)

Uzun zamandır dizi izlemiyordum. Genelde film izliyordum. Güzel bir dizi de yoktu ortalarda.Secret Garden ‘dan sonra şöyle güzel bir şey olsa diye bekledim. Aslında bu aralar diziye başlamak da istemiyordum ama o kadar çok met edilen diziler vardı ki dayanamadım. Her yer de onlar vardı .O kadar çok söylendi ki bende bir merak başladım .

İlk önce elimde çok uzun zamandır bekleyen My Girl Friend is Gumiho dizisini izledim .Dizinin müziklerine bayıldım .Bununla ilgili bir yazı yazarım belki . Benim dizi izlemem kurallara bağlıdır .Birincisi bir dizi bitmeden başlamazdım ki bölüm beklemek işkence olmasın.Bir diğeri de aynı anda bir kaç diziye başlamam bir diziyi izler bitirir sonra yenisine başlarım ama bu sefer bu iki kuralı da bozdum.

İlk dizimiz 49 Days bu dizi anlatılır mı bilemiyorum çok sevdim hele ruh bekçisi dendi mi yüzümün ifadesi değişiyor .Yine fantastik bir dizi ve yine ben diziyi pek sevdim. Konusu ise kısaca Ji Hyun  vadesi gelmeden başka birinin hatası yüzünden ölür ve bu nedenle kendisine hayata dönebilmesi için bir şans verilir .Eğer Ji Hyun 49 gün boyunca kendisini seven üç kişiden saf göz yaşı damlaları toplayabilirse hayata dönebilecektir. Bunun için bir başkasının bedenini kullanacak ama yalnızca o kişi uyuduğunda. Ölüm defterindeki gibi burada da bir çok kural var. Saf göz yaşı toplamak hiç kolay bir iş değil.Aile dışında üç kişi bulmak bence çok zor bir olay .Ji Hyun bu damlalar için uğraşsın arkadaşları ,nişanlısı,bedenini kullandığı kişi bir sürü karakter ve olay .Ben en çok mimar Han Kang ‘ı ve tabi ki ruh bekçisini sevdim .Diziyi bitirince ruh bekçisini şöyle detaylı anlatırım .Şuan çok eğlenceli bir karakter olduğunu belirteyim .Daha ilk bölüm de onu görünce izlemeye devam etme kararı aldım .Bakalım nasıl sonuçlanacak .Umarım güzel bir final olur .Gerçi şimdiye kadar tahminlerimiz hep tuttu.Kardeşimle dizidekileri tahmin ediyoruz ve hiç yanılmadık final şaşırtıcı olabilir .Müzikler on numara yine dilime dolandı ki şarkıları doğru söyleyemiyorum bile .Böyle giderse koreceyi sökeceğim .Kardeşim çeviri hatalarını bile buluyor şimdiden 🙂

Diğer dizimiz Greatest Love bu kadar eğlenceli bir dizi olabilir mi ;? Ben kardeşimi bunun başına oturttum ön yargıyla başladık sıkıcı falan diyordu dizinin ilk bölümü bittiğinde başroldeki aktör e hasta olmuş olarak kalktı.Bu karakter çok da sevdiğimiz genellikle bağrımıza bastığımız ilginç kişiliklerden bana birilerini hatırlatıyor .Severiz böyle kötü serserileri.Bencil gibi görünse de duygusal adamları .Çok eğlenceli bir dizi ama Dok Go Jin bu dizinin fenomeni bu yadsınamaz bir de Goo Ae Jung var tabi bu kadını da severiz ‘’yeep şepp’’ den beri .Dok Go Jin bu karakteri oynayan oyuncuya 10 üzerinden 15 verdim çünkü oyunculuk çok iyi o mimikler takip edemiyor insan . İki kere izlemek istedim .Her anı yakalamak . Konumuz çok popüler ,bencil ,vurdun duymaz ,ve aşırı kibirli ,kaprisli ünlümüz Dok Go Jin ve bir zamanlar ünlü olan şimdi ise bunu geri kazanmak için çırpınan  Go Ae Jung ile bay mükemmel diye tabir edeceğimiz doktor ve kötülükler kraliçesi ünlü yıldız Dok Go Jin ‘in sevgilisi etrafında şekillenen şov dünyası .Dizinin ost unu da çok sevdim .Hele Dok Go Jin ‘in kalbini attıran şarkıyı .Bu dizi izlenir arkadaş .Üstelik Dok Go Jin ‘in konuşması ses tonu bir başka arkadaş .İzleyin izleyin izleyin  J

Lie to Me devam ediyor başlardayım henüz bakalım nasıl gidecek .Şimdilik pek bir olay yok diğer iki dizi gibi merakla beklemiyorum ama izlediğim de sıkılmıyorum .Eğlenceli gidiyor .sinirli ve de yakışıklı zenginimiz ile yalancı esas kız arasında zevkli bir çekişme var .

Yalnız bu dizilerin hepsi devam eden diziler yeni bölümler için çokça kıvranacağım sanırım bu yüzden başlamakla iyi mi ettim kötü mü ettim bilemiyorum.

Bir de City Hunter ‘a başlamak istiyorum malum aylardır bu dizinin dedikoduları dolandı durdu hatta o kadar uzun sürdü ki gelmesi Lee Min Ho milleti kekliyor ortada dizi yok . Postladığı resimler de sahte diye paranoyakça girişimlerde bile bulunmuştum .Bu kadar beklenilen hem de manga uyarlaması olan bir diziyi izlememek olmaz birikmeden yavaş yavaş izlerim artık . Dizi sezonunu açmış bulunmaktayım .Yeni yazılarda görüşmek üzere .

DİZİ SEZONU BAŞLADI – SPOİLERSIZ :)” üzerine 7 düşünce

    • kesinlike izle hele 49 gün ve greatest love muhteşem .ben secret garden dan sonra böyle dizilerle karşılaşma ümidini yitirmiştim .bayıldım ikisine de 🙂

  1. Geri bildirim: Lie to Me – Bana Yalan Söyle | Winpohu'ca Blog

  2. Geri bildirim: The Greatest Love / Best Love /En Güzel Aşk | Winpohu'ca Blog

  3. winpohuşi neden kardeşini de getirmedin o zaman buluşmaya, bak o da bizdenmiş artık 🙂 spoilersız yazın için bir kez daha teşekkür ederim 49days spoilerından korkuyorum çünkü, greatest love’ı izledim bitti çok şükür 😀 bu sene ki diziler yakıyor cidden, greatest love secret garden’dan da süperdi 🙂 dokgojin’in tavırlarını başlarda beethoven virus’den maestro kang’a benzetmiştim, daha da bir sevmiştim o yuzden 🙂 lie to me’ye başladım ama tamamen bitmeden devam etmeyi düşünmüyorum, greatest love’da bir kere o stresi yaşadım zaten, bir daha yaşamak istemiyorum, elimin altında olmalı tüm bölümler 🙂
    bu arada eline sağlık, spoilersız çok güzel bir yaı olmuş, taktım şu spoiler’a ama busene ki diziler çok heyecanlı ve sürprizli, atmosfer bozulsun istemiyorum 😉

    • bu yazı da son yazdıklarımda spoilersız cnm .ben de senini gibi düşünüyorum .bir diziye geç başladım diye önceden öğrenmek çok sinir bozucu bir şey .büyüsü kaybolmasın diye elimden geldiğince spoilerdan kaçınıyorum 🙂

      bu sene ki diziler cidden sıkıntı yaratttı sonradan izlemeye çalışmak göze alınamayacak bir risk .nedense kore ile aynı anada izledim hepsini ,normalde yapmam böyle şeyler 🙂

      bende city huntera başladım ama bitirmedim henüz onu türkçe takip ediyorum .bir tanesini normal izleyeceğim sanırım 🙂

      • city hunter 10.bölüme kadar vardı sanırım nette, niyeyse lee min ho olmasına rağmen hiç izleyesim yok o diziyi ama önünde sonunda izlerim 🙂 tabi lie to me’den sonra 🙂
        eline sağlık tekrar 🙂

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s