49 Days/ 49 Gün – Üç Damla Göz Yaşı ama SAF ?

Bu diziden daha önce burada  bahsettim.Diziyi bitireli çok uzun zaman oldu ama bu diziyi yazmak için sindirmek gerek .Ben hala sindirebilmiş ,kabullenebilmiş değilim .Oysa ne zaman bir şeyi bitirsem soluğu burada alıp sıcağı sıcağına yazardım .

Gelelim dizimizin konusuna Ji hyun zengin ,güzel bir yaşamı olan ailesinin göz bebeği ,sıkı dostlara sahip ,mükemmel nişanlısıyla evlilik planları kuran gencecik bir kız. Bir gün hayatı alt üst olur ve bir başkasının hatası yüzünden ölür. Bu genç yaşta öleceği tabi ki aklına gelmez kimin gelir ki? Hepimiz sanki hiç ölmeyecekmişiz gibi yaşamıyor muyuz ? Neyse efem Ji hyun ölünce karşısına hiç ummadığı bir azrail çıkar ama azrail olmadığını ısrarla vurgulayan bu kişinin adı Ruh Bekçisidir. Ölen insanların diğer tarafa geçişini sağlayan bu karakter inanılmaz bir şey .Böyle ruh bekçisi mi olur ya 🙂 Tatlı mı tatlı ,neyse onunla ilgili detaylı bilgiler yazının ilerleyen bölümlerinde .Ruh bekçisi kızımıza yanlışlıkla öldüğü için 49 günlük fırsattan faydanalabileceğini söyler .Nedir bu 49 gün ? Ji hyun 49 gün boyunca bir başkasının bedenini kullanıp, ailesi dışında onu gerçekten seven 3 kişiden 3 damla saf göz yaşı toplayabilirse hayata dönecektir.Tabi bu sürecin kuralları var. Dizinin konusuna bakınca ben önce ön yargıyla yaklaşmıştım ama herkes çok söz etti bende meraktan izledim .İyi ki de izlemişim çünkü çok sevdim . Bu dizi gerçekten yıldızı hak ediyor .

Gelelim karakterlere :

Han kang modern zaman kahramanı, zeka küpü , iyilik meleği  , adeta koruyucu bir şovalye , saf aşık , duygusal adam , dizide çok sevdiği mimar olan Han kang bir restaurant işletiyor .Ji hyun ‘un liseden arkadaşı  ayrıca Ji hyun ‘un nişanlısının da amerikadan arkadaşı .Bu karakteri çok sevdim .Onun o duygusal hali ,çabalaması çok hoşuma gitti bir hafiye gibi her şeyleri çözmesi ,dedim ya adam zeka küpü 🙂

Bir de ruh bekçimiz var ,nasıl anlatmalı bilemem ki çok ama çok şirin , sevimli , eve alıp beslenecek bir kişilik kendisi. Ruh bekçisi anlatılmaz diyorum o telefon sesi , duygusal olduğunda değişen ,kızgın olduğunda değişen mesaj tonları , kıyafetleri , konuşması , akıl vermesi ,Teselli etmesi ,ne deyim bilmem ki ,ilk bölümde görünür görünmez gönlümde yer etti .Bölümler ilerledikçe de daha bir bağrıma bastım 🙂

Diziyi sadece konusu itibari ile yazıyorum ,fazla detay vermek istemiyorum ,herkes izlesin bu diziyi efem .Değişik bir dizi.

Gelelim dizi yüzünden hayatı sorgulamamıza neden olan gerçeklere .Birincisi benim için kimler saf üç damla göz yaşı akıtır ? Başıma gelse halim nice olur ? Merak etmedim değil . ben kim için saf göz yaşı dökerim ,onu da düşündüm .Sonrasında hayatı düşündük hiç bitmeyecekmiş gibi yaşadığımız hayat, aslında ne kadar kısa .Ne zaman öleceğimiz belli değil ama sanki hepimiz anlaşma yapmışcasına, yaşlanınca ölürüz daha önümüzde bir sürü yıl var diyoruz .Oysa zaman su gibi akıyor .Dizi çok duygusal ve çok fazla sorgulatıyor .konu iyi seçilmiş arkadaş .Ölüm gibi bir gerçek var . Bir gün sonra belki de bir saat sonra ölebilirsin mesajı gerçekten iyi verilmiş.Gerçi bu mesaj için bizi fena halde depresyona soktu ya neyse 🙂

Demem o ki hayatın kıymetini bilin, tadına varın bu kısa zamanın .Bir şarkı sözünden alıntı yaparsak eğer

Acılara gülümseyen anılarım
Arsız duygularım var
Evet hayat hep son sözü söyler ama
Benimde cümlelerim var

Sizinde cümleleriniz olsun ,Carpe Diem, anı yaşayalım ,çok değerli hatıralar edinelim amma öğüt verdim ha ,şimdi kendimi yaşlı bir dede gibi hissettim .Aman neyse ne diziyi izleyin Han kang ve Ruh bekçisine hasta olun sonra da gelin yorumlayalım .

Ayrıca beden değiştirme kısmında kadın oyuncuyu pek beğendim çok da tatlı 🙂 Kolyesini de çok sevdim . Müzikler çok güzeldi .Ost’unda bir sürü güzel şarkı var .Buradan müzikleri bulabilirsiniz .

Unutmadan hepimiz öleceğiz ama hiç olmazsa bizden geriye bir şeyler bıakmak gerek Love shuffle ‘da usa- tan ın repliğindeki gibi bir hayatımız olsun .

“Ortadan kaybolursam, yokluğumu hisseden birileri olsun istiyorum.Kalplerinde benden kalan bir boşluk olsun.Eğer öyleyse, bu o insanın gerçekten yaşadığının kanıtıdır.Kaç insan şu anda gerçekten yaşıyor?Bir sevgili ya da arkadaş olsun, önemli değil.Sadece bir kişi olsa bile önemli değil.Eğer ortadan yok olursam kalplerinde yokluğumdan geriye bir boşluk kalsın.Seni görmek istiyorum.Bir kez daha! Seni görmek istiyorum…”

Başka bir kore dizisi postunda görüşmek üzere esen kalın 🙂

NOT : resimleri ben yaptım sırf bu resimleri yapmak için program öğrendim 🙂

49 Days/ 49 Gün – Üç Damla Göz Yaşı ama SAF ?” üzerine 21 düşünce

  1. Diziye diziden alıntı yapman çok hoş olmuş. Bu dizi hakkında çok yazılıp, çizilir daha. Ruh bekçisini yerimmmmmm yaaa 🙂

  2. tıklamaylı baya bi olmuş 😀 bu dizi hakkında bikaç blog da bişeyler karalamış ama hala tamam bu diziyi de kesinlikle izlicem hissi uyandırmadı izlenecekler listesinde ama izlenmiyedebilir benim işim sagım solum belli olmaz bi ara onada zaman bulur bakarız 😀

  3. Ben yeni blogcuyum. ^^ Bugün 3.konumu yayınladım. O da bu diziydi!! Ben de bir ay kadar önce izledim. Biraz dolaşayım dedim konumu yayınladıktan sonra.. Baktım sizin de yazınız varmış. Çok beğendim, ellerinize sağlık. ❤
    İzlenmesi gereken bir dizi bence de. İyi yerlere değinilmiş. Senariste biraz kızgınım ama.. Sonunu böyle şaşırtıcı yapmasını beklemiyordum.. Zaten yeterince üzdü, depresyona soktu bizi, bir de sonu böyle bitince kendime gelemedim kaç gün. 😀

    Fotoğraflar mükemmel! Bunları yapma programını ben de öğrenebilsem keşke ah ah..
    Görüşmek dileğiyle. Annyeonghigaseyo. 😉

    • hoş geldin 🙂
      ben yeni bloggerlar olmasına çok seviniyorum .umarım çok fazla yazı yazarsın 🙂
      artık takip ederim 🙂
      dizinin sonu gerçekten acılıydı ama fena değildi sonuçta dizi dram her ne kadar bizi depresyona soksa da 🙂

  4. Ah winpohu ya bulabilir miyiz göz yaşı dersin?
    Ben çok takmıştım buna dizi ilk bittiğinde. Sanki bulsam dünyaya döneceğim de 😀 Yine de insan merak ediyor yani.

    • değil mi ya 🙂 bende dizi süresince çok düşündüm bunu kafamı baya kurcaladı . yani gerçekten saf göz yaşı çok zor bir olay .gerçek sevgi falan ne bilim umutsuzum bu konuda . neyse ki böyle bir dert yok gerçek hayatta öldün mü öldün bitti 🙂

  5. spoiler yemeyeyim diye vaktinde okuyamamıştım ama zaten spoiler vermemişsin boşuna beklemişim okumak için bu kadar heheh 😀
    secret garden’ı şiirsel yanları nedeniyle çok sevmiştim ama 49days ondan daha dolu bir dizi çıktı ve öyle çok ağlatmadı her şey dozundaydı, cidden herkes izlemeli 😀
    fotoğraflar çok da güzel olmuş eline sağlık 🙂 bol bol ruh bekçisi gördüm sayende 😀
    usa- tan’tandan incileri de dizmişsin 🙂 boşuna sana replikler kraliçesi demiyoruz 😉

    • elimden geldiğince spoiler vermiyorum 🙂
      bence bu dizi izlenmeli ben sevdim hoştu .
      ruh bekçisi ve han kang süperdi ,ben onları çok sevdim 🙂
      ay bu tabir çok hoşuma gidiyor replikler kraliçesi hahaha çok sağ ol çingu 🙂

  6. Ayyy bu yazıyı okudum yine özledim Ruh Bekçisiniii 😀 Nasıl bir karakterdi o 😀 😀 Şimdilerde bikaç dizisi var da en azından cismini görüyoruz 🙂
    Ve telefon zillerini dayanamadım indirdim ben 🙂 mesaj geldikçe telefon çaldıkça İl Woo’nun sesini duymak eğlenceli oluyor 😀
    Love Shuffle benim en sevdiğim japon dizilerimdendir.Usa-tan dediği gibi umarım gidişimiz birilerinin kalplerinde bi boşluk bırakabilir.Ve tabi aynı zamanda gidişi kalplerimizde boşluk bırakabilecek iyi insanlarla karşılaşırız 🙂 🙂

    • evet ruh bekçisi bir başkaydı .bende telefon sesini çok kullandım bir süre.
      usa tan ın işsizlikle ilgi kısımlarına da katılmadan edemiyorum . umarım dediğin gibi olur .
      artık mutlu olsak fena olmaz :))

  7. Aslında Shin Ji Hyun daha güzel zaten asıl ruh da onun sonunda ne olacak nasıl olacak ? çok merak ediyorum…

  8. Dediğin gibi sonu beni de çok etkiledi. Bir de uzun zamandır çok komik bir kore dizisi izlemedim böyle dizilerden bildiklerinizi yazarsanız sevinirim.

  9. admin to the beatiful you dizisini izledim ancak 16 bölüm olmasına rağmen 6 bölüm çıkıyor nette sen ve yorum yapan arkadaşlarım görürse devam bölümlerini burada paylaşmasını istiyorum 😀 teşşekkürler şimdiden …

  10. Henüz izleyeli bi kac ay oldu zaten kore dizilerine yaklaşık bir sene falandir izliyorum 49 days benim için nadide bir dizi kaç dizi izlemiş olsam da49 days in final bölümü hep aklimdadir esas kızımız ölmeseydi iki kiz kardeş mutlu olsaydı ruh bekçisi tekrar donseydi hepsi evlenip mutlu mesut yaşasaydı acaba bende bu kadar etki birakacakmiydi diye düşünmüşümdür hem dram hem romantik hem fantastik bir dizi çok hoşuma gitti mutlaka ileride tekrar izleyeceğim dizilerden biri bu arada winpohu’ça teşekkürler çok güzel anlatmış diziyi bi insan bu kadar guzel anlatıp sevdirebilirdi eline sağlık…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s