DÜN ve BUGÜN …

Pek televizyon izlemiyorum ama bu gün sinema kanallarına bakındım ve ”FATE”  adlı kore filmini gördüm .Çok uzun zaman önce izlemiştim filmi bu gün türkçe dublajlı görünce şaşırdım haliyle .Önce dublajı yadırgasam da izledim çünkü çok iyi bir oyuncu kadrosu var .Kurgusu ile de iyi bir filmdi .Tavsiye edilir .Oyunculara bakınca izlemek isteyeceksiniz 🙂

Fate ,destiny ,kader ne derseniz diyin artık 2008 yapımı film de Song Seung-heonKwon Sang-woo ,Ji Sung var . Velhasıl izlenilesi olmuş 🙂

Bir de bu gün ”cinayet var ” adlı 1954 yapımı bir filme denk geldim .Asıl adı” dial M for murder ” ,film Alfred Hitchcock filmidir. Dikkat çeken ise Grace Kelly tabi ki 🙂 Dedektiflik olayları severim derseniz gri hücreleri çalıştırmak adına iyi bir tavsiye olur 🙂

Dün ”Aşk ve Gurur” kitabının ingilizcesini aldım. Ayaklarım beni kitapçıya sürükledi resmen iki yerde vakit nasıl geçiyor anlamıyorum bir kitapçı iki oyuncakçı .Bazı hikayeler vardır asla sıkılmazsınız bu kitap da öyle işte tam bir baş ucu kitabı yayın evi bir sürü klasik eseri seri halinde yeniden yayımlamış hepsini almak istedim tabi ama malesef yapamadım 😦

Son aylarda kitap okumama rağmen aslında çok severim kitap okumayı .Bu aşk yeniden alevlenebilir .Sıcaklar yüzünden pc başında duramıyorum .Çatı katının en güzel yanı kapalı ve serin balkonu kitabımı alıp oraya kaçasım var 🙂

Bir de çok almak istediğim bir kitap var ne mi işte o kitap bir bulsam hiç kaçarı yok  🙂

çok istiyorum

öyle böyle değil

istiyorum

ama çok çok çok istiyorum

yeterli olmuştur sanırım 🙂

DÜN ve BUGÜN …” üzerine 13 düşünce

  1. kwon sang woo ilk aşklarımdan çok severim kendisini izlemeliyim bu filmi hemen:) north and south’u da daha izlemedim ya finallerden sonra artık 🙂 bu arada pride and prejudice harika bir seçim..

    • film de baya iyi oyuncular var demedim boşuna 🙂
      north an south u kesinlikle izlemelisin .ben bayıldım 🙂
      bence de aşk ve gurur gibisi yok 🙂 aslında bir sürü klasik var okumak istediğim sırayla artık 🙂

  2. canım ya ben de o kitabı çok çok istiyorum Türkçe’ye Aşkatan da Üstün diye fii tarihinde çevrilmiş sahaflarda falan tarayıp bulmak lazım yeni baskısı yok ingilizce okuycan illa ben dili eski inglizce olucağı için kendime güvenemedim Northanger Abbey’i almıştım tamamen farklı bir ingilizceydi resmen göbeğim çatladı okuyana kadar 🙂

    • haklısın canım fi tarihinde çevrilmiş ve malesef bulunmuyor hiç bir yer de yok .ingilizcesi eski ve ağdalı bir dil olduğundan bende pek güvenemedim ama sonra aşk ve gurur u alınca anladım ki yeni baskılarda daha açıklayıcı oluyor .misal kitabın sonuna o kelimelerin güncel ingilizcesini açıklamışlar rahat okunuyor onun da öyle olmasını umuyorum .olsun da ingilizce olsun ben ağdalı dili bile öğrenirim yeter ki olsun çok istiyorum o kitabı 🙂

  3. Geri bildirim: hikaruivy ‘den paket gelmiş çok mutluyum :) | Winpohu'ca Blog

  4. Dönem aşk filmleri ve kitaplarının sıkı bir takipçisi olarak north & south ‘u okumadığım ve izlemediğim için sitede ilk görüdüğüm o kadar sevindim ki..
    Dün gece tüm bölümleri bitirdim. Gerçekten çok çok güzeldi.
    İnternette sürekli eskilerde kalmış kaçırdığım bu tarz şeyleri arıyorum. Mevcutları tekrar tekrar izliyor veya okuyorum. Şahsım adına çok çok teşekkür ederim… Benim gibi bu tarzı sevenlerin olduğunu bilmek çok güzel 🙂 Tüm yeni önerileri (raflardan kalmış olsa bile )takip ediyor olacağım.
    Teşekkürler 🙂

  5. bende dönem temalı kitaplar, diziler ve filmlere bayılıyorum .
    north and south u yeniden izlemek istiyorum ama maalesef bilgisayarım çökünce bölümleri kaybettim 😦

    senin adına çok sevindim ben teşekkür ederim . sağ olsun bu yazı sayesinde arkadaşım bana kitabın ingilizcesini bulup yollamış çok mutlu oldum . kitaba bakıp bakıp duruyorum 🙂

    eğer böyle şeyleri seviyorsan ingiliz kategorosi adı altında benzer dizi tanıtımlarım var kitaplar kısmına da bakabilirsin 🙂

    • Onu arastir bunu arastir derken, bende bir elizabeth gaskell hayrani olarak, soz konusu kitabi hicbir yerde bulamiyor olmanin verdigi skintidan muzdaribimm ;)) ancak bir site var kesfettigim, dilerseniz adresini verebilirim, aradiginiz pek cok kitabin her turly versiyonunu bulmaniz mumkun. Bende “yalniz havyarla yasanmaz” adli, yazari j. Mario simmel (bir ara turkiyede yasaklanmis kitaplari) olan bir kitabi orada bulmus bulunca da ohhhh beee demistim ;)) tavsiye ederim. Acik adres vermiyorum su an gerekirse veririm ileride reklam kokan hareketler bunlar demeyin diye :))))

Bir Cevap Yazın

