Jodhaa Akbar

Bu da blogumdaki ilk hint filmi yazısı olacak .sevdiğim filmlerden gidiyorum.uzun olsa da film o kadar güzel ki buna değiyor.öncelikle göz doldurduğu bir gerçek.tarihi bir film olduğu için benim ayrıca ilgimi çekti.

hindistanda tahta geçen müslüman bir imparatorla onun hindu karısının hikayesi anlatılıyor.naif ,masum bir aşk ve bu aşk etrafında şekillenen saray entrikaları,taht mücadeleleri ve dini sorunlar anlatılıyor.

muhammed celaleddin cabbar adamın adı böyleydi sanırım .isimleri aklımda tutamıyorum .hükümdarı sevmemek mümkün değil .hindistanda birlik sağlamak için uğraşan adaletli ,dürüst ,iyi bir hükümdar tablosu çizmişler.ayrıca çok da yakışıklı :=)

diğer hükümdarlıklarla aradaki sorunlar giderilsin diye hindu bir prensesle evlenen hükümdarımız ve güzel prenses arasında gelişen duygular,yanlış anlamalar,bir de ülke bölünmesin diye yapılan bir savaş var.film genel anlamda çok güzel.birde yakışıklı hükümdar ile güzel prenses ekranda göründükçe daha güzel :=) uzun zamandır böyle bir aşk hikayesi izlemedim.yanlış anlasılmasın evlendikten sonra aşık olan çiftlerle ilgili filmler çok ama böyle bakışlarıyla oynayanlar az :=)

biraz tarih,biraz aşk ,biraz da entrika olsun diyorsanız izleyin ve izlettirin :=)

Jodhaa Akbar” üzerine 7 düşünce

  1. bollywood dünyası da güzel ilgi çekiici
    kore kadar olmasa da seviyorum onları da
    bu filmi izlemedim ama bollywood seviyorsan sen de önerebileceğim bir kaç film olur
    hatta bollywood fanatikleri isimli bir forum var samimi hoş bi yer 😉

    • ben pek hint filmi izlemedim. açıkcası bu konuda biraz cahilim bana öneri de bulunursan sevinirim .farklı kültürlerden ,farklı filmler izlemek istiyorum .yeni bir şeylere ihtiyacım var.
      tamam kore ,hollywood seviyorum ama artık yeni filmler görmek istiyorum :=)

  2. tamam o zaman hemen sıralıym, öneri benim göbek adım dermişim ahahah
    magadhera
    faana
    saawariya
    chance pe dance
    black
    şimdilik bu kadar yeter heralde 😉
    chance pe dance’yi anlatmıştım blogda çok sevimli bi filmdi..
    (isimleri yanlış yazmış olabilirm garip ya çok tutamıyorum aklımda 😛 )

  3. geçen indirip izledim bir baktım Atv amblemi Türkçe dublaj, tvde ilk kez yazıyor bir de haydaaaaaaa Türk televizyonlarında tvde ilk kez hem de bir Hint filmi çıkmış ama ben kaçırmışım neyse fazlsı ile uzundu evet ama Hint filmlerinin hangisi kısa ki bir kere her zamnki gbi prodüksiyonun zenginliğini beğendim kıyafetler renkler ve oyuncular iyiydi Hele ki Hritnik Roshan ve Aswira Rai birlikte çok hoş durmuştu yeşil gözlü iki Hintli çok yakışmı aşklarının geişimi naz tuz kısımları da hoşdu doğrusu ama kurgu olarak beğendiğimi söyleyemem bir ekre çok fazla karakter ve yan unsur vardı film sonunda sanki çok uzadı iki dakikada bitirelim havasındaydı ama bunun dışında beğendim gerçekten.

    • bende türkçe dublajlı izledim .atv verdiğinde kaçırmıştım ama verdiğini biliyordum merak ettim .hemen buldum izledim 🙂
      ben kıyafetler ,oyuncular açısından çok beğendim.tarihi olaylar verdı ya ilgimi .ekti.bir de gerçekten böyle bir hükümdar varmış .hele o ikisinin aşık olması ,hiç bir şey vermediler ama o bakışlar bile yeterdi. diğer kısımlarda sana katılıyorum yetersiz bir final oldu 🙂

  4. Geri bildirim: FANAA – BAMBAŞKA | Winpohu'ca Blog

Yorum bırakın