Rich Man Poor Woman

Niyetini bu kadar belli eden bir dizi ismi olabilir mi ? belki de sadece bu konuyla dalga geçmek için uydurdular bu ismi diye düşünmüyor değilim malum komplo teorilerim de meşhurdur 🙂

Big gibi bir hayal kırıklığından sonra bir süreliğine  kdramalardan elimi ayağımı çektim efem. jdramların diyarına bir göz atayım dedim . malumunuz love shuffle dan beri hiç jdrama izlemedim öyle çok japon dizisi izlemişliğim de yoktur hani .

ama dizi 10 bölüm üstelik 45 dakika olunca bir de hafta da sadece bir bölüm olunca kendime hakim olamadım.

bakmayın siz zengin adam fakir kız dediğine bu doğuştan zengin bir züppenin hikayesi değil yani adam ağzında gümüş kaşıkla doğmuyor burda anlatılmak istenen şans olarak zenginlik sanırım çünkü liseden terk biri olan hyuga toru kendi şirketini kurmuş muazzam bir serveti olan biriyken kızımız yani sawaki chihiro ise tokyo üniversitesinden mezun olmuş çok iyi bir öğrenci olmasına rağmen bir ş bile bulamayan bulsa bile sıradan berbat bir işe katlanmak zorunda kalan biri.

hyuga için eğitim hiç bir şey hatta bunu küçümsüyor kızımızın eğitimin bir başarısızlığı olduğunu söylüyor. şirkette de şımarık bir çocuk gibi acımasız ve sinir bir tip. üstelik insanların yüzünü ve ismini hatırlayamamak gibi tuhaf bir de hastalığı var. sawaki iş ararken çok sahiplendim kızı sanki kendimi gördüm. neyse hyuga tarafından da red edilir kız zaten 36 görüşmesi kötü geçmiştir.  ama bir yeteneği vardır her şeyi hatırlayan mükemmel bir hafıza işte buna en çok ihtiyaç duyacak insan da hyuga dır. neyse bunlar bir iş ilişkisi sebebiyle bir araya geliyor. burada kızımızın biraz yalan dolanla zorlaması da yok değil hani.

henüz üç bölüm izledim ama sevdim yani fena gitmiyor. hyuga nın ortağı gölgelerin adamı ve kız kardeşi beni huylandırsa da bu dizi de mutlu sonu görüyorum ben eğlenceli olacak . benden bu kadar hoşça kalın efem 🙂

dip not : belki bilen bilir ve ilgisini çeker oguri shun oynuyor ben fanı olmasam da oyunculuğuna söz yok .

Rich Man Poor Woman” üzerine 10 düşünce

  1. Benim yeni başladığım bir dizi olur kendileri çok beğendim ama 1.bölümün sonundaki konu bence biraz gereksiz kaçtı öyle devam etmeseydide harika bir dizi olabilirdi benimde 2.japon dizim olur kendileri..dillerine alışamadığımdan dolayı pek seyretmem.

    • benim yanlış hatırlamıyorsam 4 ç jdramam oluyor ama love shuffle dan beri ilk defa bir diziye devam ederim diyorum sevimli bir dizi olacak gibi 🙂

  2. yanlış hatırlamıyorsam adını trt de de zengin kız fakir adam diye bir dizi başlayacak bu kadar gerçekçilik moda mı oldu ki 😀

    bir aralar bu dizi benim de ilgimi çekmişti ama izlenecekler o kadar çok ki sıra gelir mi bir gün bilemiyorum.

    • aaa bunu bilmiyordum o da güzelmiş 🙂 ama ben gerçeklerden kaçmak için izliyorum ya bunları 🙂
      evet çok izi var bu yüzden kısa olanları tercih ediyorum 🙂

  3. o notu bana yazdın diye farzedebilir miyim 😀 ilgiye ihtiyacım var son zamanlarda 😛 resmen ruhum değişik şeyler izlemeye aç, kdrama değilde jdrama izlemek istiyorum, yada uzun zamandır harici diskimde duran death note’a merak saldım misal 🙂
    hepsinden 1 bölüm bile izlesem kafi 😀
    bu diziyide löp löp izlerim ben şimdi 😀 sen de sevdiğine göre ben kesin severim 😉

    ç’öptüm oxoxo

    • bu tavrını seviyorum işte sen sevdin ben kesin severim bu kadar emin bu kadar inançlı süpersin kok 🙂 izle izle ben sevdim güzel olacak gibi öyle umut ediyorum 🙂 bu arada fena halde özledik benden söylemesi .

      • 😀 tabisi de ayıpsın, hem tecrübeyle sabit sen beğendiysen ben hep seviyourm o dizi ya da filmleri 😀
        nadu pogoşippooo :S
        diziyi de izlemeye başladım, oguri karizmasıyla ortalığı toza dumana katmış 😀

  4. Geri bildirim: Senden Benden Bizden #6 « egosantrikrapsody

Bir Yanıt Bırakın

