3.BULUŞMA, BÜYÜK ADA VE ÇİNGULAR

Geçen hafta üçüncü blog buluşmasına katıldım efem. Aslında bu yazının başlığı ”I m too good ”olarak sipariş edildi . O gün giydiğim t-shirt ‘ün üzerinde bu yazı vardı ama kusura bakma lee ben değiştirdim . Bloggerlar çalışkan çıktı hepsi yazdı ben en sona kaldım geç bir yazı oldu bu .

Cumartesi günü ben ,nefertiti, masalevi,koreesintisi,mukaddes,fatma,lee,la fea  buluştuk ve büyük adada piknik yaptık .Bu benim için 3 .buluşmaydı yine çok keyifli yine çok eğlenceliydi.

Bir de duyurmadığımız için gelmek isteyip de gelemeyenler olmuş bu yüzden şimdi burada söylüyorum karaokeye gitmeye karar verdik eğer katılmak isterseniz irtibata geçiniz lütfen . Ayrıca blogger olmanız gerekmez .Okuyucularda katılıyor ve çok eğleniyoruz .Bir sürü muhabbet ettik . Aynı şeyleri konuşmak çok iyi , dizilerin kritiğini yaptık , lee spoiler verdi .

 

En başından başlarsak ben sevda ile kabataş da buluştum sonra mukaddes ve betül  geldi .En son da vapura son an da yetişen lee .Uzun bir vapur yolculuğundan sonra adaya vardık, bu yol boyunca da hiç susmadık .

Nilü vapuru kaçırdığından mottorla geldi yanında fatma vardı ,çok sevindim tekrar geldiğine 🙂 Keşke bizde vapuru kaçırsaydık çünkü dönüş yolculuğumuz motorla oldu ve çok daha eğlenceliydi .En güzel kısımlardan biriydi 🙂

Adada o kadar çok yürüdük ki piknik yerini bulacağız diye hiking yapmış kadar oldum ama sonrasında güzelce bir yere geçip yemeklere saldırdık . Çok aç olduğumuzdan mı yoksa başka bir şeyden mi hepimiz tıkandık pek de yiyemedik . İp atladık valla zor zanaatmiş onca yıl geçmiş tabi çok zorlandım ben . Aramızda bunu çok iyi yapanlar varmış hayret ettim 🙂

Sonra oyun oynadık ,bol bol fotograf çektik yüzlerce foto oldu sanırım ah görmeliydiniz herkes de bir fotograf makinesi herkes birbirini çekiyor . Nilü habersiz çekilen fotolarda bile poz vermiş şaşırdım. Bir de adaya topuklu ayakkabılarla geldiği için iddia yı kaybettim 😦

Biz ne zaman bir araya gelsek vakit nasıl geçiyor anlamıyoruz . Dönüş yolcuğundan sonra ayrıldık ama yeni planlar yapmıştık bile 🙂 Lee nin gıcıklık yapan muhalif tavırlarını saymazsak süper üper bir gündü 🙂 İyi ki varsınız efem 🙂

Yeni blog buluşmalarında bloggerlar ve okuyucular olarak görüşmek üzere esen kalın 🙂

3.BULUŞMA, BÜYÜK ADA VE ÇİNGULAR” üzerine 9 düşünce

  1. oh be winpohu’nun da yazısı gelmiş sevindim gece gece 🙂 sabah da nefertiti yazmıştı, hepimiz çok çalışkan davrandık bu sefer 🙂 ellerine sağlık canım, diğer buluşmamız daha güzel olacak inşallah.. öptümm^^

  2. Valla bilmem, benim gıcık muhalif tarzım oldukça komikti hani. güldün bayağı, kabul et 😀

    Heartbreaker’ı söyleyeceğim, kararımı verdim. elimde elma ile Taksim’e geliyorum, karaokede çılgın atmaya 😀

    • evet güldüm kabul ediyorum .zaten hiç bir zaman inkar etmedim 🙂

      sen o şarkıyı söylersen bizim kaçmamız gerek dok go jin gibi delirmezsin dimi 🙂

  3. Geri bildirim: Eski Blogdaşlık ~ Yeni Arkadaşlık ♥ « I NEED YOO.. I WANT YOO.. I'LL RUN TO YOO…

  4. Kim ne derse desin güzel bir gün geçirdik. Karaoke de daha da çok eğleneceğiz buna eminim 😀 Getirdiğimiz yemekleri yiyemememizin sebebi muhabbetin daha tatlı olması olabilir bence 😀

Yorum bırakın