Kaybolma Sevdamız – İyi ,Kötü ,Tuhaf

Bu gün kardeşim sınava gireceği için kankim egosantrik rapsody ile birlikte okulu bulmaya gittim.baya bir yol kat ettik ve Koca Mustafa Paşa sokaklarında dolandık .Döndük dolaştık hep aynı noktaya çıktık hiç anlamadım o kadar yol gittik nasıl başa döndük 🙂

Bizim bir huyumuz var, şehri keşfetmek için sokaklarında kaybolmalıyız diye, sokak sokak dolaşırız çok zevklidir .Görmediğimiz yerleri görürüz. Bir de o çok dikkatli her bir şeyi görür bilir 🙂 Bir diğer tuhaflığımız da otobüs durağında bekleyip, ilk gelen otobüse binerek, bizi nereye götüreceğini bilmeden ,daha önce gitmediğimiz yerlere gitmek.

Koca  mustafa paşadan çıktık yola ,tesadüfen yıllar evvel gittiğimiz bir yere samatya sahiline gittik .Arasak bulamayız orayı ama ayaklarımız bizi oraya sürükledi .Çok güzel bir sahil başka hiç bir yer de böylesi yoktur çünkü ala bildiğine deniz manzarası çok ıssız kimseler ve manzarayı engelleyecek hiç bir şey yok .Bıraksalar o deniz kokusu ve beni benden alan rüzgarla saatlerce orada kalabilirdim 🙂

Bir de tam gününü seçmişiz yağmur yağdı istanbula , tabi kanki relax şeker miyiz biz dedi ve biz baya baya ıslandık çok eğlenceli bir gün geçirdim .Sirkeciye geldik sonrasında bir çok ünlü şahsiyetin uğradığı hatta imzalarının çerçevelettirildiği tarihi bir mekana götürdü beni . Birlikte müzelere de gitmemiz gerektiğine kanaat getirdikten sonra akşamın bir saatinde ayrıldık 😦

Akşam eve bir geldim” tv 8”  de ”   iyi kötü tuhaf ” filmi var .İyi ,kötü, çılgın diye çevirmişler filmi ama türkçe dublajlı izlemek önce tuhaf gelse de sonra seviyor insan . Türk televizyonları bu asya yapımlarını sevdi sanırım son zamanlarda çokca denk gelir oldum eskiden sadece amerikan yapımları vardı ya da bana öyle geliyordu 🙂

Filmin oyuncu kadrosu da çok iyi öncelikle benim için değerli bir oyuncu Byung-hun Lee, sonra  Woo-sung Jung, ve Kang-ho Song var .Üç oyuncu üç karakteri temsil ediyor iyi ve kötüyü sevdim ama tuhafı sevemedim .Film ise iyidir hoştur kıymetli oyuncular barındırır ,izlenilesidir 🙂

Bir Cevap Yazın

