LEYLA İLE MECNUN…

Ne zaman denk gelsem izlediğim ,çok komik bir dizi leyle ile mecnun. Aslında tv izlesem takip etsem her daim izlemek isterim absürd komedisi ile tam bir aile dizisi .

Bakkalı ,işsiz ismail abisi ,ak sakallı dedesi ,hırsızı ,aşıkları ve kötüleri ile gülme garantili bu dizinin geçen gün izlediğim bölümünden bir şarkıyı paylaşmak istiyorum .Çok sevdim aslında dizi ile ilgili yazmak istiyorum ama anlatamam en iyisi izleyin o esprilerin ve curcunanın tadını çıkarın diyorum .

Buyurun bu şarkının da keyfine varın efem 🙂

Mahallede takılırdım dokuza kadar
Her şeyi götürürdüm sakıza kadar
Kafamdan başka yüküm yok,
Yoktu kıza kadar, bu kıza kadar, bu kıza kadar.
laba lap lap lap laaaaaaps

Sırtımda hırkamla yaza kadar, ooo
Annemle giderdim pazara kadar
Ferdi’den başka gücüm yok,
Yoktu kıza kadar, bu kıza kadar, bu kıza kadar.
laba lap lap lap lap laaaaaaaaps

O gemi gelmedi limana kadar
İş arar dururdum sızana kadar
sebep sebep sebeeeeep
Ağzımdan çıkanla kulağımın duyduğu yok,
Yoktu kıza kadar, bu kıza kadar, bu kıza kadar.
laba lap lap lap lap lappss!

Kapı kapıyı açardı yetene kadar
Görüntü hep vardı tüpü bitene kadar
Ben böyle bir adam mıydım?
Mıydım? kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
laba lap lap lap lap lap!

Derdimiz vardı bize kadar
Şimdi oldular dize kadar
la la la la la la
Kıza kadar dize kadar, bize kadar.
laba lap lap lap lap lappss!

Bu da şarkının orjinali

hangi versiyonu daha iyi ? birde erikle kafayı bulmak çok iyiymiş ya 🙂

LEYLA İLE MECNUN…” üzerine 10 düşünce

  1. ah bayıldım ben bu şarkıya! kendi kendime “ben böyle bir adam mıydım??” deyip duruyorum 😀 ya yalnız bişi diycem, o üç kızın üçü de birbirinden güzel. o çirkin adamları (hımm, yavuz hırsızı ayrı tutabilirim belki) hak etmiyolar bence 😛 😛 evet, aşktan hiç anlamayan dünyanın en yüzeysel kadını konuştu 😛 😛

    • hahahahaha evet kızlar birbirinden güzel ne işi var bunlarla dedirtiyor ama şöyle düşününce de kızlara hak veriyorum ortada adam gibi adam yok ki hikarucum 🙂
      şarkı benimde dilime dolandı 🙂

  2. oh be sonunda biri yazdı ne zaman yazıcak biri diye düşünürken tebrikler winpohu erdal bakkal ismail abi hırsız yavuz mecnun arda(tıs tıs)hepsi harika:DS<3

    • sağ ol miwako 🙂 aslında kaç zamandır yazmak istiyordum .henüz yazmış sayılmam sadece şarkıdan bahsettim .dizinin ve karakterlerin tanıtımını da yapmak istiyorum .

      bence de hepsi harika çok güzel karakterler hele bakkal ile işsiz ismail abi bir de hırsız yavuz aman hepsi işte 🙂

  3. ben en çok ismail abiyi sevdim bu dizide ya arada kafa dağıtmak için tzkılıyorum çok tatlı bi dizi 😀
    geçen bölümde ismail abi sigortalıyım bana bişey olmaz diye çatıdan aşağı atladı koptum gül gül 😀 yalnız hakkaten bişey olmadı kalktı ayağa gidiyo diye bi bakıyolar arkasından 😀
    çok komik çok 😀 😛

  4. Anaaam ben bugün ilk defa izledim bu diziyi. Süpermiş yahu. Üstelik 20 bölüm yapmışlar hali hazırda. Yine dünyadan kopmuşum galiba, nasıl haberim olmadı. Hadi haberim olmadı, bu yazıyı nasıl atladım. Uçtu uçtu bunusevdim uçtu 😀
    Bu arada erikle sarhoş olmak, şarkı, şarkının sözleri, adamlardaki komedi. Fevkaladenin fevkinde

    • anaaaa bu ‘cum gelmiş hoş gelmiş özlettin kendini 🙂

      dizi gerçekten süper absürd komedisi harika .işsiz ismail abi var ya beni anlatıyor çok seviyorum tüm karakterleri . erikle sarhoş olmak süper fikir . hele şarkı sözleri adamlar aşmış diyorum 🙂

  5. Üşenmesem başlayacağım iki diziden biridir. Ama bu sezon daha iyileri gelirse yalan olur yine bu dizi.
    Başroldeki elemana zamanından beri hastayım e öykü de güzel. Bakalım kısmet.

    • bende en baştan izlemek istiyorum hep parça parça izledim . bu sezon gerçekten güzel bir iki yapım olacak sanırım . oyuncuyu severim hikaye zaten komik izlenilir bir dizi olmuş 🙂

Bir Cevap Yazın

