UÇUK………… KAÇIK ………….

İlk mim çok heyecanlandım :=) efem bu ne ki inşallah bu blog onlarca mim görecek . Daha mim ‘i yazmaya başlamadan abartttım .

zebzeyra beni mimlemiş …5 tane hayal yazmamız gerekiyor .madem hayal olması gerek bende çocukluk hayalllermi yazayım dedim ne de olsa mübalağa da tavan yapmayı seviyorum .hayaller en güzel çocukken kurulurdu gerçek dünyanın acımasızlıkları altında ezilmeden .

gelelim hayallere

imkansızlar listem geliyor

1.DÜNYA TURU

Efenim bu benim kendimi bildim bileli hayal ettiğim bir şeydir .siz deyin bebekene ben diyim ana rahminde  taaaa o zamanlardan beri isterim bunu .bir amerika maceram oldu ama yetmedi üstelik daha türkiyede istanbul dışında hiç bir şehiri göremedim istanbul -amerika arasında gittim de güzelim ülkemde bir yerlere gidemedim :=( meraklıyım her ülkeyi görmeli her kültürü öğrenmeliyim .ne yapalım kediyi merak öldürür .

2.ŞATO SAHİBİ OLMAK

ikinci hayal birinci hayalle bağlantılı tarih kokan ülkeleri gezipte o güzelim şatoları görüpte sahip olmamak olmaz .her ülkede tabi varsa bir şatom olsun istiyorum .evet romanların bunda etkisi var .düşesler gibi olmak istiyorum ama ne tok gözlüyüm öyle kraliçe ,prenses falan olayım demiyorum .

efem fransa,ingiltere,irlanda,galler,iskoçya olmazsa olmaz ,italya ,ispanya ,portekiz böyle uzar gider bu liste birer muhteşem ötesi şato istiyorum her bir tatili başka ülkede geçirmek için kalacak yer lazım demi ama ?

not:her şatonun yanında bir de yakışıklı dük isterim ona göre ,yoksa almam vallahi almam :=)

3.ZAMAN MAKİNESİ

Ama geçmişe gidip hayatımı değiştirmek için değil .hayatımdan memmunum zaten gidip değiştirirsem otomatik olarak bende değişip başka biri olacağım çünkü bizi biz yapan yaşadıklarımızdır (ayrıca kelebek etkisini izledim ısrar etmeyin değiştirmem).ee ben böyle kalmaktan memnun olduğum için amaç başka. amaç bize anlatılan şu tarihi olayaların gerçeğini öğrenmek .yine meraktan kedi dedim ya ondan hürremdir,vııı henrydir,kleopatradır ,sezardır kanunidir ,tarihi kişilikleri ve olayları kendi gözümle görüp yalanlardan sıyrılmak .geleceğe de belki bir bakarım ,göz gezdirmenin sakıncası olmaz .ne yaparsın geleceğe dönüş serisinin hastasıyım.anlatırım sonra blogdan türkiyenin hali nasıl.burası türkiye dedirten olaylar var mı ?avrupa birliğine girdik mi ?vs ……

4.CAFE AÇMAk

valla bunda benim bir suçum yok .ekonomi okuyan her üç öğrenciden ikisi cafe ve benzeri işletmeler açmak ister .birincisi patron olacağını, istediği gibi takılacağını sanan hayalperest gençlik ikincisi patrondan bıkmış, usanmış hayalperest gençlik .sonuç aynı: ‘ahhh bir sermaye bulsam ,sen o zaman gör beni ‘ile başlayan cümleler silsilesi .cafe dediysem öyle sıradan bir yer değil adı ceteris paribus olur tabi ki. kitap ,cd ,film falan olur içecek ikramı, sonra dekorasyonunu da dünyanın her bir yerinden getirdiğim değerli eşyalarla yaparım .klas olur canım :=) yeni mekanıma beklerim ,:%30 tanıdık indirimi yaparım.

5.BİR HOLDİNG SAHİBİ BULMAK

Gelelim son hayale eee oo kadar hayal kurduk bir de bunlara sponsor bulmak lazım canım yoksa dünya turu,cafe açmak ,şato almak falan tuzla buz olur .malum türk dizilerinden sıkça gördüğümüz üzere türkiyede sayısız hatta sonsuz tane holding patronu var ve bu patronlar tesadüfen gördükleri fakir ama gururlu kıza aşık olup evleniyorlar eee neden bu ben olmayayım fakirse fakirlik gurursa gurur ne eksiğim var canım :=) efem ben bu patronu kafalayıp parayı vurayım sonrasında bir film şirketi alıp gerçek dünyadan gecekondu mahallerinden hayatlar sunan diziler çekerim .bir işportacının ,işçinin ,memurun ,inşaaat işçisinin hayatlarından kesitler izleriz .ne dersiniz ?

şu fani dünyada ancak rüyalar ve hayallerle  mutlu olan ben son hız hayal kurmaya devam edeceğim …

bu şarkıyı da çok severim  mimle alkası uçuk rüyalar kısmı :=)

Rengin – Aldatıldık

Bize neler neler öğrettiler sevdalar üztüne
Aldatıldık aldatıldık sevda böyle değil
Ne masallar ninniler söylediler dünya üstüne
Aldatıldık aldatıldık dünya böyle değil

Ufalana ufalana kaç kuşak
Eridik bu yollarda
Kimimiz yerle yelsan
Kimimiz zorla ayakta

Kolu kanadı kırık kuşlar gibiyiz
Ayrı diyarlarda
Bize saadet nasip şimdi
Uçuk rüyalarda

RENGİN – ALDATILDIK (DİNLEMEK İSTEYENLERE)

geldik mim ‘in sonuna

bu mim bende oforiye gitsin .hadi bakalım ofori mimlendin :=) merakla bekliyorum yazını …….

UÇUK………… KAÇIK ………….” üzerine 10 düşünce

  1. ”hayaller en güzel çocukken kurulurdu gerçek dünyanın acımasızlıkları altında ezilmeden ”

    Vay bu sözün altına imzamı basarım^^ Yazını okumak eğlenceliydi gerçekten, bende bu mimi yazmıştım ve farkettim ki hayallerim çocuklukta kalmış büyüdükçe hayallerim de zamana ayak uydurmuş …

    Ha bu arada sen şatoyu yaptır bende sana bir dük bulucam söz;)

    • sağol dük için ee bir şato düksüz olmaz dimi ama ?
      çocukken yapamazsın ,edemezsin yoktu ..hayallerimiz imkansız gelmezdi ama şimdi ne hayal kuruyoruz ne de onların sadece hayal olduğunun gerçekleşmesi gerekmediğinin farkındayız .benim yazım eğlenceden biraz uzak oldu ama beğendiğine sevindim .senin mim i merak ettim bende onu okuyacağım :=)

  2. ahaha ben de yapmıştım bu mimi
    cafe benimkilerin arasında da vardı
    ve tabi gezilecek görülecek yerler de..
    ekonomiyi bilmem de işletme okuyan her iki kişiden birinin hayalinde vardır cafe sahibi olmak 😉

    • ekonomi okuyanında vardır :))
      cafe sahibi olmak çoğunlukça kurulan bir hayal sanırım .gezip tozmak da olmazsa olmazlardandır :=)
      ahhh bir de hayal olarak kalmasa :=))

  3. anaam bi ben deliyim sanıyordum burda, üstüne bir de düşünüp dururdum “bu çingular beni iyi idare ediyor hiç garip tepki göstermiyorlar ne yorumlarıma ne de yazılarıma” 😀 meğer deli deliyi görünce çomağını saklarmış, uçuk kaçıkların arasına düşmüşüm ya ben 😀
    bu 5 hayalin 5 ini bana da paket yapar mısın winpohu-shi, %30 indirim isterim ama 😀

    • ben deliyim divaneyim ama belli etmem :)beni seven böyle sevsin ben böyleyim deli dolu 🙂

      %30 çingu indirimi ile adrese teslim hayaller ama kargo ücreti alıcıya aittir. gönderen kargo ile uğraşamaz 🙂

      • tamam kargo benim sorumluluğumda:D ama şatoyu bütün koy, ikea gb uğraştırma beni:)
        bu arada bugün hiç üşenmedim çinguların bulabildiğim tüm mimleri taradım, pdf olarak usb’ye attım, akşama çay-pisküvit yanında onları hüpletcem. geriye dönük amma mim varmış, kaçırmışım hepsini, gele gele boru gibi öykü mimi geldi (hikaruivy duymasın 😛 ):D

      • ne güzel yapmışsın mimler çok eğlenceli oluyor. topu topu beş mim yazdım ama hepsi çok hoşuma gitti. bir de ben başlattım replik mim’i herkes yaptıkça mutlu oluyordum 🙂 hikaye mim ‘ini şuan yapıyorum dört bölüm yazdım .acemi işi ama yazmak çok hoşuma gidiyor :)bence sende yaz .

  4. so ji sub bitsin bana da replik mim’i pasla çingu, ben de heveslendim 😀 sonrada öykü mimi için kolları sıvayacağım, hikaye, oyuncular, mekan hangi masaldan alıntı yapacağıma kadar aklımda bir kaç fikir oluştu ama hemen yazıya dökmek biraz zaman alacaktır, seyrettiğim bir şeyi çok rahat anlatırım ama baştan öykü yazmak biraz da plan program gerektiriyor ( özetle öykü miminden kaytarmicim, hazırlıklara başladım yavaştan 🙂 )
    sizin öykülerin tamamını bir anda okucam yazma başlamadan önce, çünkü hep ya ilk bölümünü okumuşum mimlerin yada ortasından dalmışım bodozlama (kafamda bölük pörçükler 😦 )
    o yüzden senin 1.bölümün dışında hiç birine yorum bile yazamadım daha, sonradan blog olayına girince böyle oluyor sanırım, geriye dönük kaçırdığım çok muhabbet var 🙂

    • bitir yazı dizini hemen paslarım .bakalım sende ne cevherler varmış .iyice meraklandım :)yakalarsın merak etme .yorumlarını dört gözle bekliyorum 🙂

Yorum bırakın