Beyaz kraliçe …Tudor Masalının Öncesi…

iki erkek ,bir kadın ve güller savaştı ….

Philippa gregory ‘nin kitaplarını  takip ettiğimi yazmıştım .tudor merakım sürüyor öteki kraliçeyi okumadım henüz bir türlü vakit bulup kitabı alamamıştım ama serinin devamını da merakla bekliyordum .daha o kitabı alamadan yazar beyaz kraliçeyi çıkarmış .kitabı görür görmez  aldım .yeni başladım ama yazarın tarzını sevdiğimden bir de seriye aşina olduğumdan çok tanıdık bir duygu hissine kapılarak ve zevkle okuyorum . eskiden olsa hemen bitirirdim  ama şimdi hem iş yoğunluğu hemde kitabı erken bitirip sonrasında yenisi için gün saymamak için yavaştan alıyorum .bu yazarın tüm cümleleri çekiyor beni ,o nasıl bir üslup bilemiyorum ama bir sayfa daha derken buluyorum kendimi .tarihe merakım var ne yapayım .bu kitap bitince tekrar yazarım ama konusu kısaca şöyle  meşhur tudor hanedanlığının  nasıl ingiltere tahtına geçtiğini anlatıyor .tek fark yazar büyü  falan gibi mistik öğeler kullanmak istemiş daha ilk sayfalarındayım ama  bu kısım beni huylandırdı sanki böyle bir şeye gerek yokmuş  gibi  geldi .belki kitabın sonunda yazar bunu da bir yere  bağlar .ben artık tudorsların bacground ını öğreneceğim.öteki kraliçe kitabını da edinip en kısa zamanda yazmak istiyorum .

tavsiye edilesi bir yazar eğer tarih merakınız varsa ve türden hoşlanıyorsanız okumanızı tavsiye ederim .

Beyaz kraliçe …Tudor Masalının Öncesi…” üzerine 4 düşünce

  1. Philippa Gregory’nin kitaplarına bayılıyorum. Her biri birbirinden güzel eserler. Boleyn Kızı’nı okurken aldığı hazzı çok az kitaptan alabilmiştim 🙂

    • gregory ‘nin tarzını çok seviyorum bu okuduğum 6. gregory kitabı, tudor dönemini ezberledim :=) osmanlı tarihini bilmem bu kadar .sırada öteki kraliçe var .inş onu da okuyacağım .
      çok ilginç bir dönem ve bu yazar tarih konusunda çok iyi .
      okumadıysan diğer kitaplarını da tavsiye derim :=)

  2. beyaz kraliçeyi okuyorum çok hoş bir kitap tarihe ilgim yok ve sewmem ama bu kitap beni çekiyor yhani çok güzel tavsiye ederimm :))

    • ben çok severim tarihi beyaz kraliçeyi okuyalı çok zaman oldu şimdilerde kırmızı kraliçenin çevrilmesini bekliyorum .bu seri de çok güzeldir bütün kitapları iyi gregory nin 🙂

Bir Yanıt Bırakın

