” GHOST ” Harika Mı Ne ?

Bu sezon dizilere bir fırsat vereceğimi söylemiştim ve yine tam benim dişime göre olan ikinci dizimi de keşfetmiş bulunmaktayım. Ghost harika bir dizi , sürükleyici , polisiye unsurlarını ve gizemi sonuna kadar içinde barındıran asla sıkmayan izlerken koltuğunuzdan kıpırdatmayacak bir heyecana saplanmanızı sağlıyor.

bu dizi ile ilgili asla kötü şeyler söylemeyeceğim hiç kusura bakmayın torpilli 🙂 bu sezon gong yoo , so ji sub, seung hun , ve centilmenin gururundaki dört ajushi ile birlikte resmen ajushilerin geçiş töreni oldu geri döndüler hoş geldiler 🙂

diziye geri dönersek öyle spoiler olayına girmeyeceğim hatta konuyu bile anlatmayacağım çünkü bu diziyi hiç bir şey bilmeden izlemelisiniz ve şaşırmalısınız zevki ancak böyle çıkar.

kısaca giriş yaparsak so ji sub bilişim suçları biriminin başındaki bir polis ve onun araştırdığı suçlulardan biri olan hades var ki kendisine ilk bölümde vuruldum so ji ‘nin karizması gitti ben bu adamın karakterine ve gülüşüne vuruldum I love  hades diyorum 🙂

ilk bölüm 20 yaşında ünlü bir oyuncunun intiharı ile ilerliyor. kız intihar etmeden önce tiwit atıyor ama sonra acaba bu intihar mıydı o mesajı o mu attı deniliyor ortalık hemen tozla buz oluyor birden fırtınalar kopabiliyor dizide ve devamlı bir akıl çalıştırma olayı pek sevdim ya polisiye kısmını ve teknoloji olayına gelirsek  ondan pek anlamıyorum bu dizide geçen olayların uydurma olduğunu düşündüğüm kısımlar olmadı değil ama belki benim cehaletimdir ya da gerçekten bu teknolojik hacker kısımlarında senaryo tamamen uydurma ve dizi başlarken yazan o korece yazıda bu senaryo tamamen hayal ürünüdür gerçek kişi ve kurumlarla hiç bir ilişkisi yoktur yazıyordur bilemeyeceğim 🙂  teknolojiden anlamsam da o başkasının bilgisayarına sızma ve internet ile ilgili kısımları beni fazlasıyla paranoyaklaştırdı tiwit bile tehlikeli bir şey miş a dostlar 🙂

altı bölüm izledim çok sevdim asla sıkılmadan br sonraki bölüm ne olacak diye merak ederek geçti üstelik tüm oyuncuları pek sevdim so ji var hades i oynayan adam var ve kötü adam bile tam benlik seviyorum bu adamı söyleyecek söz yok heyecanlı bir dizi olsun merak içinde kavrulup yeni bölüm derdine telaşına düşeyim diyorsanız kesinlikle kaçırmayın

izleyin izlettirin ve kaçarken dizide pek sevdiğim bir müziği paylaşayım phantom of the opera süper bir şey bir tıkla tadına varın  🙂

The Phantom of the Opera
is there, inside your mind

dizi de o kadar çok olay var ki bir sürü gizemi olduğundan sonuna kadar sıkmayacağına inanıyorum bir satranç oyunu gibi zeki karakterleri olan dizileri çok seviyorum ben . neyse çok konuştum herkes diziyi biliyor ama winpohu ‘nun da diziye tam not verdiğini bilmek belki bir iki kişiyi kandırır 🙂

keyifli seyirler 🙂

” GHOST ” Harika Mı Ne ?” üzerine 13 düşünce

  1. Böhühühü 😦 Yeni dizilerle ilgili postları gördükçe çıldırıyorum artık. İzlemek istediğim bir sürü dizi oldu fakat zaman yok, şimdi ne yapsın bu dizikolik vatandaş ha söyleyin ha? Birkaç hafta ortadan kaybolup birken dizileri mi izlesem acaba 🙂

  2. Meraba dizi hakkinda yorumlarini okudum cok begendim bende izlemeye basladim tesekkur ederim.bu arada dizide gecen bilgisayar teknikleri heykir durumlari falan birer hayal urunu degil gercektede casus programlarlada yapilan islemler tabi bunlari yapmak icin heykir olmaya gerek yok 🙂

  3. Kesinlikle süper bir dizi HAdese bende bayıldım ilk bölümünden son bölümüne kadar sıkılmadan izliyorsun herşey cok güzeldi oyuncular kurgu ve tabiki müzik PHantom of the opera cuksss oturmuş diziye bir cok suc gizem aksiyon izledim bu bir mükemmeldi sıkıcı bir aşk yoktu aşk yüzünden sacmalamada neyseee kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi izleyince bilgisayardan ,telefondan kısaca internete girilen hertürlü dijital aletlerden korkabilirsiniz :))))

  4. SJS’ın canlandırdığı karakter dolayısıyla çok donuk kaldığını düşünüyorum. Bir süre sonra SJS dan çok konunun sürükleyiciliği ile dizinin sonunu buluyorsunuz. =)

Bir Cevap Yazın

