Yeniden Hikaye Yazmaya Başladım

sonbahar esintisi adlı bir hikaye yayınladım. aslında bu hikayeyi adı bile yoktan önce yazmıştım. bir kaç bölüm birikince paylaşsam mı diye düşünüyordum fakat cesaret edemedim. o zaman kızlar bana bir one shot yaz . eğer onu beğenirlerse hikayeyi yayınlarsın demişlerdi. ben de adı bile yok adlı hikayeyi yazdım. bir one shot düşünüyordum ama hikaye öyle hoşuma gitti ki diğerini yarım bırakıp adı bile yok hikayesini yazmaya başladım.

o hikayeden sonra da kısa öyküler daha rahat olduğu için one shot yazdım . kan kırmızı , çirkin , kötü şans , boşluk gibi one shotlar . bir de adı bile yok için yazdığım  ,sonbahar esintisinin yaklaşan adımlarının olduğu yeni bir hayat süprizi yayınladım.  taslaklarımda o kadar çok hikaye birikmiş ki artık bende yayınlayayım dedim. aslında polisiyeyi yayınlayacaktım fakat sonbahar esintisinin yazılı olduğu defteri buldum. ıslanmış yazıların bir kısmı karışmış en iyisi onu bitireyim dedim. böylece diğer hikayelere geçerim.  hikayeyi yazalı o kadar zaman geçmiş ki okudukça bunu ben mi yazdım diyorum 🙂 bir kaç bölüm hazır düzenlemek kalıyor sonra da yazıp güzel bir final yaparım. tekrar yazmak beni çok mutlu etti. eskiden olduğu gibi yazmak hem mutlu ediyor , hem oyalıyor .iyi ki yazmaya başlamışım.

her zaman söylediğim gibi bunlar acemi işi hikayeler ben öyle yazar falan değilim bir sürü de hatam vardır belki yine de beni mutlu ettiği sürece yazmaya devam edeceğim .

olur da okuyan olursa yorum bırakmadan kaçmayın o yorumlar çok kıymetli 🙂

bahar da gelmiş güneşli güzel günlerin tadını çıkarın efem 🙂

afiş için madampatapuf ‘a teşekkürler . bu afiş içinden hiç anlamıyorum . olur da bana afiş yapmak isterseniz çok makbule geçer 🙂 hayır demem yani 🙂

hikaye blogunun temasını da yeniledim değişiklik oldu .

buyurunuz 🙂  winpohu’ca hikayeler 

Yorum bırakın