90 ‘lar Kayıp Yıllar

köroğlu ve egosantrik tarafından mim’ lenmişim .

bu mim aslında çok zamandır bekliyordu. konu 90 lar olunca ben nostalji tutkun olunca bir de o dönemin şarkılarına vurgun olunca hiç birini seçip yazamadım işte. çok zordu en zor mim bu desem yeridir.

doksanlar ya çocukluğum bu yüzden sanırım şimdi hiç bir şarkı sözünü hatırlamazken o zaman şarkılarını ezbere söyleyip danslarını hatırlayan tuhaf bir hafızam var.

mustafa sandal ın hoşlandığı kızdan kazak örmesini beklediği , serdar ortacın siyah zeytin yeme fantezisi , tarkanın hepsi senin mi diyerek onay alma isteği . çılgın , kayıp absürt yıllar . şarkılar sözleri de kliplerde absürt doğal olarak. aslında fazlaca romantik şarkıda vardır bu dönemde ve hepsini ayrı severim ayıramam . bu yüzden ben tuhaf şarkılarla başlamak istiyorum.

kardeşimi sinir etmek için sansürsüz yılların ayıp şarkılarından söylerdim hep . maşallah doksanlar bu konuda bolca malzemeye sahip , mesela gökhan tepe bayıldım pantolunu çok sevdim çıkar onu bebeğim gibi 🙂

kerim tekin cici baba şarkısında perdeni arala pencereni aç derdi , ananı niyolay en tuhaf şarkılardandır herhalde , sonra yonca evcimik bandıra bandıra ye beni derdi , harun koçak geri durmaz gir kanıma , asya vallahi öptürmem , fatih erkoç yana yana şarkısında senin için cilveli diyorlar şeklinde dedikodu yapmıştı , emel müftü oğlu gel günaha girelim , hovarda ve benzeri bir sürü şarkı ha bir de azcık ucundan versen vardı dimi 🙂

neyse efem biz evde ara sıra bu tuhaf doksanlar şarkılarını açıp dinleyerek gülme krizine giriyoruz , sonra o klip yorumlamaları var bu kadar malzeme sağladıkları için doksanlar pop dünyasına teşekkür ederim  🙂

gelelim seçtiklerime o kadar fazla şarkı var ki ben listelesem bunun dışında daha 20 yazı yazılır o yüzden bende aklıma gelenlerden yapıyorum listeyi balık hafızam çoğunu unuttu neyse ki diğer bloggerlar en güzel parçaları listelerine almış 🙂

bu şarkının sözleri pek manalıdır.

hacıya hocaya gitsem yine de olmaz mı yar çok harika 🙂

egeyi pek severim . her daim dinlenir. ege dedim aklıma şahsenem geldi ne alaka acaba 🙂

grup vitamin ayrı bir yazıda ele alınmalıdır. arabesk dinliyorum kaşlarım çatık he he 🙂

bakmayın siz tarkanın kıl oldum abi dediğini benim onu oynama şıkıdımla hatırladığıma bir kış güneşi vardır her dönem gider 🙂

nedendir bilinmez doksanlar dendi mi bir bu ay inanmıyorum bir de ilk öpücükle gençlik rüzgarları gelir aklıma 🙂

bu olmadan olmaz. yazarken dinliyorum listeyi çalkala hadi adamım diye bir şarkı da vardı ne yıllar ya 🙂

burak kut 2u unuttum mu sandınız cık cık cık çılgınım ve yaşandı bitti gibi nadide şarkılar vardı.

al ben seninim bende hükümsür … diye devam den bir parça da varmış , aşk her şeyi affeder mi peki 😕

ya ben bu listeyi bitiremem 🙂 bitmez hepsini buraya koymak istiyorum biri beni durdursun 🙂

mirkelam sokaklarda koşardı her gece , akın rebeca ‘nın yerinde içerdi, hakan peker borç alırdı ,soner arıca derbederdi ve vefasız diye dolanırdı, rafet el roman amerika derdi de pantolon diyemezdi, çelik ateşlerdeydi ,kenan doğulu kurşun adres sormaz diyordu herhalde  ahhh doksanlar ah . tuhaf popçular tuhaf danslar yapardı mustafa sandal hala aynı dansı yapıyor gerçi 🙂

kapanış şarkım bu harbi bu adama ne oldu ya 🙂

bildiğiniz absürt şarkılar varsa lütfen bana da bildiriniz 🙂

mim herkesçe yapıldı yok yapmamış varsa söylesin hemen göndereyim .

 

90 ‘lar Kayıp Yıllar” üzerine 2 düşünce

  1. volkan’ı bendeniz destekliyordu di mi winpohuşi 🙂 bir bu anektod kalmış aklımda, , albümü yapmasına yardım etmişti bendeniz sanırım zaten arka vokalde bendenizde var 🙂 güzel şarkıymış hee iyiki koymuşsun listene, 90lar güzeldi vallaa :)))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s