ANOTHER – Ölü Olan Kim?

aslında başka bir animeye başlamıştım fakat sıkıcı olduğu için bıraktım. sonra bu animeyi gördüm zaten bunu da bırakırım diye hiç araştırmadan başladım. keşke öyle yapmasaymışım çünkü devam eden bir animeymiş. işte bu yüzden şimdi merak çemberine sıkışmış bir kedi gibi derin kederle içersinde  en acı ızdırapları duyuyorum. madem yeni bölüm yok bende hemen anlatayım dedim 🙂

hikayenin bir romanı , mangası ve animesi olması yetmiyor olacak ki bu popüleriteyle bir de live action çekilmesine kara vermişler.

10 bölüm izledim zaten 12 bölümlük bir anime. kısaca anlatacak olursak diyeceğim ama kısaca anlatmak da zor iş. başlangıcını çok sevdim. müzik bir harika . sonra o çizimler beni benden aldı. hele hd görüntü olunca tadından yenmiyor.

birinci bölüm başlarken hikaye anlatıcı tarafından başlıyor ve benim en sevdiğim unsurdur bu bir baktım kendimi kaptırmışım. 26 yıl önce orta okullun 3-3 sınıfında çok başarılı , güzel , iyi huylu bir öğrenci ölür. arkadaşlarından biri o ölmedi burada yaşıyor der. sonra hepsi sanki öğrenci ölmemiş gibi yaparlar. sonrası mı sonrası olaylı arkadaş. 3-3 sınıfının laneti işte tüm hikaye bundan ibaret.

aslında çok güzel detaylar ile baya heyecanlı olmuş bir son durak bir death note tadı almadım değil. fazla gerilimli ve bir sürü karakterin ölmesi nedeniyle fazla kanlı. şimdi kim ölecek diye bekliyoruz.

böyle ölüm yaklaştı falan efsanelerine inanmam aslında çok komik gelir böyle şeyler. başından beri ben tesadüf saçmalıyorlar falan dedim. yani her şeyi oraya bağlıyorlar ama kazaların ardı arkası kesilmeyince ikna oldum 🙂

bir grup öğrenci var işte bunlar ve bunların aileleri ölüyor falan bir de olmayan ve artı olan kim ? durumları var. işte anime bu soruyu soruyor artı olan kim ? ölü olan kim ? bu laneti nasıl durdururuz falan filan 🙂

gelelim diğer unsurlara ee kardeşim madem bu okulda böyle bir durum var. ne yaşıyorsunuz orada ben olsam arkama bile bakmadan kaçarım. terk et orayı abicim. bir de o okula gidip normal normal yaşıyorlar. gerçi normalde ben böyle efsanelere inanamam ve gitmem ama bunlar inanıyor , ee inanıyorsan ne duruyorsun kaçsana  🙂

ne diyeyim bilemiyorum sadece bu günlerde gerilim açlığıma iyi geldi . zevkli , merakla izlenilesi buldum .

benden söylemesi 🙂

ANOTHER – Ölü Olan Kim?” üzerine 8 düşünce

  1. ben de bu animeyi çok duyuyorum bu aralar, ama japonların korku temalı animelerde iyice saykoya bağladıklarını bildiğim için uzak duruyordum 😛 ama sen beğendiysen izlerim 🙂 yalnız şu yorumuna kesinlikle katılıyorum, zaten korku filmi karakterlerinin en büyük handikapı da budur gözümde: “ee kardeşim madem bu okulda böyle bir durum var. ne yaşıyorsunuz orada ben olsam arkama bile bakmadan kaçarım. terk et orayı abicim.” di mi yaa, akıl var mantık var… heheheh 😀 😀

    • japonlar böyle doğa üstü konularda saykoya bağlıyorlar doğrudur . bende pek tercih etmem aslında doğa üstü falan inanasım gelmiyorum hep bir mantık arıyorum fakat pek zevkli bir anime olmuş , müzikler , çizimler , olay kurgusu tatmin edici .
      o yoruma gelirsek valla içimde tutamadım çingu . bile bile lades bu . madem hepiniz biliyorsunuz niye kaçmıyorsunuz arkadaş ben olsam anında toz 🙂

  2. okurken “higurashi no naku koro ni” geldi aklıma. umarım ondan daha psikopattır da boşuna izlememiş olurum.

  3. ben olayı tamamen misakiye vurmuştum. kesin o ölüdür aslında falan diyordum ama değilmiş 😀 şu “olmayan” politikaları dahil hepsi çok iyiydi bende ama misaki mallık yapıp ne biliyosa kendine sakladığı için 26yılın en büyük kaybını verdiler. anime cidden çok güzeldi izlemek için sınavı bekliyodum (o arada biter falan rahat izlerim şeklinde) eve bi geldim sabaha kadar hepsini teker teker izledim. cidden çok başarılıydı -bir sonraki gün biraz psikopattım ama olsun yani ne yapalım 😀

    • bende başladığımda bırakamadım iyice sardı 🙂 misaki niye söylemiyor diye kızmıştım ama ölü olanı öğrenince dedim çocuğa nasıl anlatsın o da haklıydı bir bakıma . emin de olamıyorsun . hikaye güzeldi bir tek finali biraz kusurluydu o kadarını da kabullendik 🙂

Bir Cevap Yazın

