AN INSPECTOR CALLS

4271918Bu filmi konusunu hiç bilmeden açıp izlemeye başladım ve filmi izlerken daha ilk sahnede ben bunu biliyorum dedim zamanında aydan şener n yüzleşme filmi olarak izlediim senaryo aslında bir kitap uyarlamasıymış efem. çok cahil kalmışım.

neyse o zamanda çok sevmiştim kurguyu şimdi de çok sevdim. bence harika bir senaryo. tek bir mekanda geçiyor film ama hiç sıkılmadan izledim . hem de her şeyi bilmeme rağmen . çok keyifli ve güzel oyunculuklarla baya iyi bir uyarlama olmuş.

hem polisiye hem gerilim tarzı bence. bir gün zengin mi zengin bir ailenin kızlarının nişan yemeğine davetsiz bir dedektif gelir ve bir kadının intihar ettiğini o yüzden geldiğini söyler sonra mı sonrası aile bir bir dökülür.

çok da nalatmayalım izlenilesi diyip gidiyorum 🙂

SPOTLİGHT

Ben geldin efem , içimdekileri döküp huzura ermek için buradayım.

spotlight a tesadüfen denk geldim . bir bakayım diye açtım ve film akıp gitti. konusu kilisede olan taciz olaylarını araştıran gazetecileri anlatıyor. spotlight gazetenin araştırmacı birimi efem. nerde manşetlik bir olay varsa orada bu takım var.

bir gün gazetenin başındaki adam değişiyor ve bu yeni gelen eleman fazlaca zeki olduğundan mıdır yoksa sırf kiliseye gıcıklığından mıdır bilinmez bu haberin peşine düşeceksiniz diyip ortalığı toza dumana katıyor. eleştiri yapan bir film. kimi zaman insan kendini de sorguluyor ya gözlerini kapayanlar onlarda suçlu değil mi ya biz ? biz de çoğu zaman çevremize gözlerimizi kapamıyor muyuz ?

en fenası da filmin sonunda bütün bu yaşananların gerçek olduğunu öğrenmek . çünkü film boyunca asla irite olmadan, acıtasyona girip, sizi düşürmeden gazetecileri ve işin zorluğunu izlerken olayların gerçekten yaşandığını öğrenmek yıkıcı oluyor.

onlarla birlikte hop oturup hop kaltım efem . ben sevdim güzeldi. ne yaparsan yap en iyisini yap sloganı da verdim haydi benden bu kadar yoksa spoiler dehlizine dalacağım.

 

winpohu’nun kendini bulma çabaları

ben geldim efem 🙂 bu senenin başında bir yeni yıl yazısı yazmıştım. hayatımda değişiklik istiyordum ve arzuladığım güzel şeylere kavuşmak için çabalamam gerekiyordu. ben de harekete geçtim efem . işimden istifa ettim o sebeple sevgili bloguma uğramak için daha çok zamanım olur diye düşünüyorum.

tabi benim bu yoğun iş sürecinde gözden kaçırdığım bir nokta vardı artık ne blog yazmak ne de okumak kalmış efenim. şimdi bi dolu sosyal mecra var. çoğuna yabancıyım zaten vakitte kalmıyor. bir ara twitter ı çok severdim .iyi muhabbet dönerdi orada sonra zaman geçti kimseler kalmadı. zaten twitter bu blog olayının devamı gibiydi benim için. tumblr ile tanıştım ve çok sevdim. oyle çok kullanıyordum ki müdahale geldi biraz ara verdim . çok zaman alıyor diye. şimdilerde ne insta ne de diğerleri ilgimi çekmiyor. ee bana da bir tek kadim dostum blogum kaldı.

velhasıl yaptığım gelecek planlarım tutarsa inşallah ben yeni şekillendireceğim hayatımda buralara daha çok vakit ayıracağım.

şimdilik kendinize iyi bakın esen kalın efem 🙂

güzel haberlerde görüşmek üzere

hayallerinize kavuşmanız dileğiyle aja aja fighting 🙂 🙂

 

NELER NELER

Yine ben çok zaman geçmeden kısa kısa anlatmak için döndüm efem .

ilk önce agatha teyzenin zenci adası kitabının dizi hali olan and there were none adlı kısa diziden bahsedeceğim . sevdim iyi bir uyarlamaydı ve ana fikir net herkesin günahları var.

ikinci  dizim savaş ve barış uyarlaması ki kendisini pek sevdim öyle ki oturup tekrar tekrar izlerim ben bu diziyi. kitabı okumak kadar diziyi izlemek de keyifliydi.

bir yeni dizi ise jenifer lopez abla nın yeni polisiye dizisi shades of blue . sizi güzel başladı. kirli bir polis ve içine düştüğü çıkmaz , ihanet çemberi falan hep bizi bekliyor. ayrıca ben psikolojik olarak da karakterin çok kafa karışıklığı yaşayıp kime sadık olmalı kime güvenmeli soruları içerisinde bocalamasını merakla bekliyorum.

iki güzel anime keşfettim biri komedi nijiiro days yani gökkuşağı günleri oluyor zanımca.

diğeri ise ilk bölümü ile bekleme krizinde bırakan kelebek etkisi vari senaryosuyla çok şey vaad eden boku daka ga inai machi ki bu anime ile ilgili bir sürü şey söyleyecek gibi hissediyorum.

ha bu arada güzelim dizim oh my venüs bitti bir tanıtım yazmak şart oldu . listeme de aldım ne de olsa özel istek var. dizinin bende kalan etkisi ise pembe bir atkı örmeye başladım .:)

şimdilik benden bu kadar esen kalın efem 🙂

arada ses de verin olmaz mı 🙂

 

 

 

 

 

 

2016 da gelmiş…

bir seneyi daha devirdik efem . Ben bu sene çok fazla tembellik ettiysem de gelgelim blogumu da unutmadım. yılın son gününde öyle umut dolu bir yıl dilemek için yine soluğu burada aldım. yeni yıldan umutluyum. bu sene diğer seneler gibi yaşlandım diye dövünmüyorum. evet yarın sabah pek bir şey değişmeyecek hayatımda ama bir sene sonra ufak da olsa değişimler yapmış olmak istiyorum. ne dersiniz bu kararlılık sürer mi artık bunu da neler yapabildim adlı bir yazı ile 2016 sonunda paylaşırım 🙂

yenilikler demişkken ne zamandır gelmiyorum bari biraz çene çalalım.

operaya gittim  aşk iksiri ve ben çok beğendim. bu sene bolca böyle etkinlik yapmak istiyorum. kolları sıvadım bile profesyonel oyunu için uzun uğraşlar sonunda bilet buldum bekle beni tiyatro. bu arada yetkin dikinciler söz konusu olunca siemaya gidip nadide hayatı izlemek de olmazdı gittim gördüm beğendim efem 🙂

kitaplar  ateş gecesi , küçük prensi, çavdar tarlasında çocukları ve psikopat adlı polisiyeyi okudum . hepsini de beğendim. küçük prens ayrı zaten  bir de ateş gecesi beni fazla etkiledi. tadı damağımda kalacak bir kitap  da devam ediyor. günü birlik hayatları okuyorum şimdilerde.

dizi : kore dizisi izledim the village fena değildi gizem kısmı çok iyi olmasa da beni bir süre oyaladı. sonu da tahmin edilebilir ve fena değildi.

oh my venüs ü izliyorum tabi ki çok eğlenceli so ji sub ve shi mi ah çok tatlı . bu ikisi birbirine öyle yakışmış ki .

başka ne var anlatacak eski dizilerimi takip ediyorum . iş giç derken günler akıp gidiyor.

herkese çok güzel bir sene diliyorum efem . benden bu kadar yeni güzel günlerde görüşmek üzere . ayrıca kar manzarası bir harika tadını çıkarın 🙂

esen kalın efeeemmmmm 🙂

 

 

Winpohu film izliyor

Gecen gun iki tanecik film izledim kisa kisa bahsedip kacacagim. Birin isi × +y adındaki meşhur film. Iyi puan almış.  Matematil hakkinda , bir de normal tanimlarin disinda bir genc ve onu  cevresi ile ilgili. Film nasıldı derseniz fena
degildi hatta keyif aldim. Bazi noktalari insanı duygulandiriyor ama noksan yani da coktu. O yüzden cok da anlatmayacagim. Keyiflik bir film deyip geciyorum. Ikinci film ise hayal kirikligi oldu
Ilk filmin vurucu olmamasi tamam dedim merakla beklediğim kagittan kentleri izledim
Fragmani agzimi sulandirmisti. Ama olmadi efem tam bir hayal.kirikligi oldu margo ve konusi cok basitti..değişik bir sey aradim yoktu. Gizem desen sifirin altında eksi bir milyon . Kadar begenmemisim ki sacmaliyorum.

Neyse benden bu kadar olurda
şöyle benlil bir film bulursam dönerim.

Esen aklin efem 🙂

Back to the future efsanesi

Bugun gordugum bir yorum beni cok mutlu etti o yüzden ne plirsa olsun yazmaliyom dedim. Işte buradayim madem bir kişi bile okuyor yazmaya deger. Benim bu günler de hayatim cektirdigim 20 lik dişimim enfeksiyon kapmasi ve çenemin şişmesi, babamin ikinci kez ameliyat olmasi ve iş zirvaliklariyla geçiyor. Ve ben koşturmacada geleceğe dönüş gününü kacirdim. Ben bu serinin hastasiyim. Bazi filmler var kaç defa izlediğimi hatırlamıyorum ama her defasında keyifle izliyorum.  Bu seri de öyle işte asla vazgecemiyorum. Doktor ve marty sanki tanıdık bir dost gibi. Eee fikir de en sevdiğim zaman yolculuğu olunca klasik bir film oluyor. Bu serinin zamani asla geçmez. Filme göre baya geri kalmışız hala ucan arabalar yok.neyse olur belki doktorun dedigi gibi gelecek henuz yazilmadi . Keyifle kalin efem

Gelecekte görüşürüz 😉