HİGH ENDED CRUSH-YÜKSEK KALİTE AŞK

a4f76a69gw1exdr31l6m3j21gs0r8doe.jpg

Şeker şeker çok şeker öyle şeker bir kore dizisi ki türkçesi yok diye tutup ingilizce izleyip iki günde tükettim ki benim için bir diziyi iki günde tüketmek artık mucize falan olmuştu. eskisi kadar genç olmadığımdan sanıyordum ama öyle değilmiş eskisi kadar damağıma uygun dizi bulamadığımdanmış efem .

15 dakikalık  20 bölümlük süper ötesi kore dizimizde sevgili ruh bekçimiz oynuyor. ölürüm sana diye tarkan söylemeye başladım dım tıs dım tıs ss:)

pek başarılı ve zengin oğlan ki artık bunu ezberledik klişenin allahı olan şirket başkanıdır kendisi ne de olsa korede herkes şirket başkanı normal vatandaş yok🙂 ama şikayetçi miyim kesinlikle hayır . neden ben normal vatandaş izlemek isteyim ki onlardan çok var. bu ise süper deli bir karakter. öyle ki psikatriste gidip onu delitiyor. doktor adam yüzünden terapiye başlıyor. ee işte bu delikanlı bir gün organik bir kızla tanışıyor.

evet organik kız madem her şeyin organiği var kızların neden olmasın şahsen teknoloji yoksunu olarak ben de bir parça organik sayılırım. hanım kızı pek sevdim. tabi ruh bekçim kadar değil .

neyse kısa keselim. yoksa diziyi tamamını anlatacağım. zaten böyle güzel bir fikir bulmuşsun bunu neden kısacık bir mini dizi şeklinde heba etmişsin anlamdım.

keşke daha uzun olsaydı uzun zamandır böyle  bir dizi bulamamıştım.

azıcık neşelenmek için birebir.

fermanımdr tez listelere alına.

:)))

 

HİGH ENDED CRUSH-YÜKSEK KALİTE AŞK” üzerine 2 düşünce

  1. Yumuşacık bir dizi olmuş. ‘masumiyet her zaman kazanır’ temalı. (Sindrella’nın üvey kızkardeşi mode on)-Tabi çok inandırıcı değil; neden bu kadar aşık oluyor ilk görüşte bu kıza anlayabilmiş değilim. Organik güzel tamam da yani o kadar da değil.- (Sindrella’nın üvey kızkardeşi mode off.) Ama dizi cidden güzeldi bir kere iyi çekilmiş, oyunculuklar tatlı, bir kaç sahnede sesli güldüm. Tavsiye için teşekkürler, fighting:)! Sevgiler..

    • beğenmene sevindim🙂 kısacık ama çok şeker olmuş. ben diziden pamuk şeker tadında bir keyif aldım. evet çok iyimser ama buna da ihtiyaç var🙂

Bir Cevap Yazın

