AN INSPECTOR CALLS

4271918Bu filmi konusunu hiç bilmeden açıp izlemeye başladım ve filmi izlerken daha ilk sahnede ben bunu biliyorum dedim zamanında aydan şener n yüzleşme filmi olarak izlediim senaryo aslında bir kitap uyarlamasıymış efem. çok cahil kalmışım.

neyse o zamanda çok sevmiştim kurguyu şimdi de çok sevdim. bence harika bir senaryo. tek bir mekanda geçiyor film ama hiç sıkılmadan izledim . hem de her şeyi bilmeme rağmen . çok keyifli ve güzel oyunculuklarla baya iyi bir uyarlama olmuş.

hem polisiye hem gerilim tarzı bence. bir gün zengin mi zengin bir ailenin kızlarının nişan yemeğine davetsiz bir dedektif gelir ve bir kadının intihar ettiğini o yüzden geldiğini söyler sonra mı sonrası aile bir bir dökülür.

çok da nalatmayalım izlenilesi diyip gidiyorum🙂

Bir Cevap Yazın

