winpohu’nun kendini bulma çabaları

ben geldim efem🙂 bu senenin başında bir yeni yıl yazısı yazmıştım. hayatımda değişiklik istiyordum ve arzuladığım güzel şeylere kavuşmak için çabalamam gerekiyordu. ben de harekete geçtim efem . işimden istifa ettim o sebeple sevgili bloguma uğramak için daha çok zamanım olur diye düşünüyorum.

tabi benim bu yoğun iş sürecinde gözden kaçırdığım bir nokta vardı artık ne blog yazmak ne de okumak kalmış efenim. şimdi bi dolu sosyal mecra var. çoğuna yabancıyım zaten vakitte kalmıyor. bir ara twitter ı çok severdim .iyi muhabbet dönerdi orada sonra zaman geçti kimseler kalmadı. zaten twitter bu blog olayının devamı gibiydi benim için. tumblr ile tanıştım ve çok sevdim. oyle çok kullanıyordum ki müdahale geldi biraz ara verdim . çok zaman alıyor diye. şimdilerde ne insta ne de diğerleri ilgimi çekmiyor. ee bana da bir tek kadim dostum blogum kaldı.

velhasıl yaptığım gelecek planlarım tutarsa inşallah ben yeni şekillendireceğim hayatımda buralara daha çok vakit ayıracağım.

şimdilik kendinize iyi bakın esen kalın efem🙂

güzel haberlerde görüşmek üzere

hayallerinize kavuşmanız dileğiyle aja aja fighting🙂🙂

 

winpohu’nun kendini bulma çabaları” üzerine 8 düşünce

  1. Genelde sessiz bir okuyucu olarak dolanırım:) Ama önce sevdiğim bloglar sessizliğe gömüldü sonra twetterin tadı biraz kaçtı:/ Beğendim bir kaç blogdan dönüş müjdesi veren ikinci blogersiniz. Sevindim😀

  2. E hayırlı olsun diyelim o zaman.
    bize yeni bir ben lazımdı o beni yakalayıp 2016’yı bizim yapalım😉

    Çok heyecanlı bir fikrim var kafa dağıtmak için Antalya tatiline ne dersin😉 Mart ayında beklerim :*

Bir Cevap Yazın

