2016 da gelmiş…

bir seneyi daha devirdik efem . Ben bu sene çok fazla tembellik ettiysem de gelgelim blogumu da unutmadım. yılın son gününde öyle umut dolu bir yıl dilemek için yine soluğu burada aldım. yeni yıldan umutluyum. bu sene diğer seneler gibi yaşlandım diye dövünmüyorum. evet yarın sabah pek bir şey değişmeyecek hayatımda ama bir sene sonra ufak da olsa değişimler yapmış olmak istiyorum. ne dersiniz bu kararlılık sürer mi artık bunu da neler yapabildim adlı bir yazı ile 2016 sonunda paylaşırım🙂

yenilikler demişkken ne zamandır gelmiyorum bari biraz çene çalalım.

operaya gittim  aşk iksiri ve ben çok beğendim. bu sene bolca böyle etkinlik yapmak istiyorum. kolları sıvadım bile profesyonel oyunu için uzun uğraşlar sonunda bilet buldum bekle beni tiyatro. bu arada yetkin dikinciler söz konusu olunca siemaya gidip nadide hayatı izlemek de olmazdı gittim gördüm beğendim efem🙂

kitaplar  ateş gecesi , küçük prensi, çavdar tarlasında çocukları ve psikopat adlı polisiyeyi okudum . hepsini de beğendim. küçük prens ayrı zaten  bir de ateş gecesi beni fazla etkiledi. tadı damağımda kalacak bir kitap  da devam ediyor. günü birlik hayatları okuyorum şimdilerde.

dizi : kore dizisi izledim the village fena değildi gizem kısmı çok iyi olmasa da beni bir süre oyaladı. sonu da tahmin edilebilir ve fena değildi.

oh my venüs ü izliyorum tabi ki çok eğlenceli so ji sub ve shi mi ah çok tatlı . bu ikisi birbirine öyle yakışmış ki .

başka ne var anlatacak eski dizilerimi takip ediyorum . iş giç derken günler akıp gidiyor.

herkese çok güzel bir sene diliyorum efem . benden bu kadar yeni güzel günlerde görüşmek üzere . ayrıca kar manzarası bir harika tadını çıkarın🙂

esen kalın efeeemmmmm🙂

 

 

2016 da gelmiş…” üzerine 4 düşünce

  1. Mutlu yıllar! Ne kadar pozitif bir yıl sonu yazısı, pek sevdim. Tabi ki kararlılık önemlidir. Hele de Oh my venus’teki Shin Min Ah gibi “kafaya koyduğumu yaparım, istemem yeterli” dedin mi tamamdır! Ben mesela gaza geldim 6 kilo almıştım 2 senede, diyetisyene başladım. Dün kontrola gittim 16 günde 2,5 kilo vermişim, bi havalardayım mutluluktan sanırsın beşiktaş sahaya çıkıyor:)
    Hazır oh my venus de tamamlanmışken bir de onunla ilgili yorumlarını yazarsan süper olabilir sanki🙂 (talepkâr okur) sevgiler…

    • diziyi yazmayı çok istiyorum pek sevdim ama aceleye de getirmek istemiyorum . mutlu seneler bu arada . bende çok kilo aldım spora başladım ama iş yoğunluğundan fırsat olmadı bir oh my venus atılımı yapmak iyi olurdu🙂

Bir Cevap Yazın

