Winpohu film izliyor

Gecen gun iki tanecik film izledim kisa kisa bahsedip kacacagim. Birin isi × +y adındaki meşhur film. Iyi puan almış.  Matematil hakkinda , bir de normal tanimlarin disinda bir genc ve onu  cevresi ile ilgili. Film nasıldı derseniz fena
degildi hatta keyif aldim. Bazi noktalari insanı duygulandiriyor ama noksan yani da coktu. O yüzden cok da anlatmayacagim. Keyiflik bir film deyip geciyorum. Ikinci film ise hayal kirikligi oldu
Ilk filmin vurucu olmamasi tamam dedim merakla beklediğim kagittan kentleri izledim
Fragmani agzimi sulandirmisti. Ama olmadi efem tam bir hayal.kirikligi oldu margo ve konusi cok basitti..değişik bir sey aradim yoktu. Gizem desen sifirin altında eksi bir milyon . Kadar begenmemisim ki sacmaliyorum.

Neyse benden bu kadar olurda
şöyle benlil bir film bulursam dönerim.

Esen aklin efem🙂

Bir Cevap Yazın

