Back to the future efsanesi

Bugun gordugum bir yorum beni cok mutlu etti o yüzden ne plirsa olsun yazmaliyom dedim. Işte buradayim madem bir kişi bile okuyor yazmaya deger. Benim bu günler de hayatim cektirdigim 20 lik dişimim enfeksiyon kapmasi ve çenemin şişmesi, babamin ikinci kez ameliyat olmasi ve iş zirvaliklariyla geçiyor. Ve ben koşturmacada geleceğe dönüş gününü kacirdim. Ben bu serinin hastasiyim. Bazi filmler var kaç defa izlediğimi hatırlamıyorum ama her defasında keyifle izliyorum.  Bu seri de öyle işte asla vazgecemiyorum. Doktor ve marty sanki tanıdık bir dost gibi. Eee fikir de en sevdiğim zaman yolculuğu olunca klasik bir film oluyor. Bu serinin zamani asla geçmez. Filme göre baya geri kalmışız hala ucan arabalar yok.neyse olur belki doktorun dedigi gibi gelecek henuz yazilmadi . Keyifle kalin efem

Gelecekte görüşürüz😉

Back to the future efsanesi” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

