WİNPOHU DAN SELAMLAR

Şu bloğa en son ne zaman geldim bilmiyorum öyle ki bloğun şifresini bile hatırlayamadım. eskiden vakit bulamadığım için diyordum ama galiba öyle değil. benim bu bloğa daha az uğramamın sebebi bu değil. o kadar değişti ki bazı şeyler ben bu yıl 5. yıl yazısı bile yazmadım. bloğu açalı tam beş yıl olmuş dolu dolu beş yıl bunu söyledikçe içim bir tuhaf oluyor. zaman dedikleri şey nasıl tarifsiz ki geldi geçti anlamadık.

ilk zamanlar ne yapsam paylaşma isteği duyardım soluğu burada alırdım. sonraları daha şey yapmaya başladım. artık başladığım hiç bir şey beni heyecanlandırmıyordu veya yapacak yeni  hiç bir şey bulamıyordum. sanki her şeyi tüketmişti. arada bahsetmeye değer şeylerde oldu tabi bunu kesin anlatmalıyım dedim ama bir türlü fırsat bulamadım yada buraya gelip yazmaya istek duyamadım.

sonra çok kötü şeyler oldu hayatım alt üst oldu . zorlandım onları da gelip anlatamadım . oysaki burası benim için bir sığınaktı. şimdi de kötü şeyler oluyor bağıra bağıra haykırmak istiyorum fakat takatim yok.

hayat benim bu güzel bloğumdaki film dizi ve kitaplardan ibaret değil maalesef. kaçırdığım bir yaşam var burada kafamı kuma gömdüm de böyle oldu demiyorum aslında burada olmak bana çok iyi geliyordu. şimdi o eski tadı bulabilir miyim bilmem ama ben eskisi gibi buralarda olmaya devam edeceğim .

kendinize iyi bakın blog dostları,

tozu toprağı dağıtığ örümcek ağlarını sildikten sonra tekrar blogda görüşmek üzere esen aklın efem🙂

WİNPOHU DAN SELAMLAR” üzerine 4 düşünce

  1. blog okumak benim için çok sevdiğim bir kitap serisi okumak gibi, hiç bitsin istemiyorum. sizin gibi keyifli yazan bir kaç blogger daha sözleşmişçesine yazmayı bıraktı. bencil olmak istemiyorum elbette hayatlar kimi zaman zorlaşabiliyor ilgi alanları da değişebiliyor. yalnızca buralarda sizi takip eden hatta yazmadığınızda içten içe bozulan okurlarınız olduğunu bilin istedim.

Bir Cevap Yazın

