AŞK ‘A DAVET -BOLLYWOOD AŞKINA

aşka davetSizi hint semalarında gezdirmeye geldim efem . tesadüfen izlediğim bir hint filminden sonra film arayışına girmiştim . tam o sırada bu afişi görünce dayanamayıp bir bakınayım diye açtım ve çok sevdim efem .

aditya roy kapur  ilgimde başlamış oldu🙂

filmin konusuna gelirsek hindistanda çok büyük bir problem çeyiz parası olayını kendine çıkış noktası olarak almış. her yıl bir sürü kız çocuğu bu sebeple öldürülüyormuş daha doğmadan kız oldukları anlaşıldığı için kürtaja başvuruluyormuş. rakamlar ciddi efem. ve de derin bir konu ama ben romantik komediye dönüş yapayım .

kızımız iyi bir okul bitirmiş ,çok zeki ve ingilizcesi de iyi ama ne yapsın ki çeyiz parası yüzünden kimse tarafında kabul görmüyor. fakirlik zaten problem değilmiş gibi bir de üstüne onu kabul edecek olan adamları ingilizcesi iyi değil şöyle akıllı değil böyle okul bitirmemiş diye red ediyor. günün birinde sevdiği çocuktan da para yüzünden kazık yiyince kararını veriyor kendini zengin gösterip parası olan birini tongaya getirip o parayla amerikaya kaçacak ve çok ünlü bir tasarımcı olacak. babasını da ikna edip evlilik sitelerinden kurban ararlar. işte bu noktada karşımıza kebapçılar kralı tarık haydar çıkıyor. tarık en tatlı en sempatik insan sanırım . ingilizcesi bozuk , iyi bir okuldan mezun değil , sadece yerli film izliyor .kızın istediğinin tam aksi biri ama ne oluyor öyle şeker ki kalbimiz çaçlıyor.

sonrası da baya eğlence ,sıcak bir film ve aditya roy kapur un o sempatik halleri. ben tarık a bayıldım. filmin devamına gelirsek izleyin efem .çok şey anlattım sanmayın sadece girizgah yaptım o kadar

t

Bir Cevap Yazın

