AASHİQUE 2 -FEDAKARLIK MI O DA NE ?

aashiqueBu filmi kaç kere anlatmak için deneme de bulşundum da fırsat olmadı ama vicdanım ebni ele geçirdi artık yaz şunu da dedi de bende soluğu burada aldım. Aditya roy kapur merakım vardı ya hani . ne filmler çekmiş bir bakayım deyip açtım bunu .ama bu ne filmdi arkadaş. diğer filmde aşık olduğum sempatik çocuk burada oldu bambaşka bir şey.

filmin konusu yıldız olan rahul şöhreti kaldıramış düşüşe geçmiş bir şarkıcıdır artık. bir gün tesadüfen bir barda gördüğü kızın çok yetenekli olduğunu düşünür ve onu yıldız yapmak için kolları sıvar. tabi durum bundan ibaret değil. bu sırada afişte de gördüğünüz üzere aşk filizlenir.  lakin biri yükselirken öbürü düşmektedir ki böyle durumlarda aşk çok zor olur.

bu fil  fedakarlık üzerine ama kim kim için fedakarlık yapıyor söylemek zor. rahul benim içime işledi. hele filmin başlangıcında açılışı konserle yaptıkları sahnede bu adam sahneye ne çok yakışıyor demeden edemedim. o hali tavrı tam bir yıldız gibiydi. ben oldukça başarılı buldum. hanım kızımızda su gibi  duru bir güzelliği var. görselliği sevdim. uyumlu da olmuşlar.

gelelim müziklere en sevdiğim şeylerden biri bu müzikler oldu . uzun süre bıkmadan sürekli dinledim. sözlerini de çok sevdim. derdimsin , dermanımsın , aşkımsın. o videoları buraya bırakmadan gitmem.

sonra en sevdiğim sahne çocuğun her defasında kıza bakar mısın dediği ve kızın dönüp baktığında yok bir şey öylesine demesi oldu. çok naif sahnelerdi.

ve film ile ilgili ilginç bir şey ben bu senaryonun türk versiyonunu seneler seneler evvel izlemiştim . malum mehmet aslantuğ ilgimden dolayı izlediğim ” bir yıldız doğuyor ” filminden bahsediyorum. arzum onana ile mehmet aslantuğ iki oyuncuyu canlandırmışlardı. adam yıldızı sönen bir aktör hanım kızımızda yeni parlayan genç şöhret. sonu da aynı olmuş o yüzden filmin nasıl biteceğini biliyordum ama yine de beni sarstı. ,,

bu film ile ilgili kafamda bir sürü başka taslak oluşmuştu ama yazana kadar hepsi uçtu gitti. şimdi oturup aklımad a kalanlardan  bahsettim. son bir not düşmem gerekirse sevdiğim nadir aşk filmlerinden biri oldu.

tavsiyemdir tez izlenile . olursa izleyen varsa gelip yorum yapsın sizin yorumlarınızı da merak ediyorum .

şimdilik bu kadar efem esen kalın

not: daha bir süre sürer bu hint sevdası gibime geliyor🙂

şarkılar için

tum hi ho http://www.dailymotion.com/video/x165l6p_tum-hi-ho-aashiqui-2-full-video-song-aditya-roy-kapur-shraddha-kapoor_music

sun raha hai na tu http://www.dailymotion.com/video/x16437r_sunn-raha-hai-na-tu-aashiqui-2-full-video-song-aditya-roy-kapur-shraddha-kapoor_music

chahu main yaa naa https://www.youtube.com/watch?v=cOLvi3uEhfE

AASHİQUE 2 -FEDAKARLIK MI O DA NE ?” üzerine 2 düşünce

  1. Ben de bu ikiliyi çok yakistirmistim hint filmlerinde kızı begensen erkek olmuyor, erkeği begensen kız yakışmamış diyebiliyor insan, bu filmde cidden yakisiyorlardi. Aditya hayalimdeki damat adayi idi film boyunca aslinda hala da oyle🙂 filme donersem acikcasi filmin sonu beni şok etti. Ne yani insan sevdigi kadının başarılı olmasını kaldiramaz mi? Tüm o aşk sahneleri yalan mıydı yani? Gercekten sevseydi boyle bitmezdi daha güçlü olurdu diye düşündüm. Seven insan sevdigi icin her seye katlanir filan derdim ama film benim aşka olan inancımı sarstı

    • başarısını kaldıramıyor değil bence adam kendi düşüşte olduğu için kız da onu bırakamayıp hayatını mahveder her şeyi onun için terk eder diye korktugundan böyle yapıyor. yani tek amacı bu.

Bir Cevap Yazın

