ispanyol gerilimi de başkaymış efem

uykusuzluk sorunundan dolayı geceleri kendime film arayışına girmiştim. karşıma bu ispanyollar ne de iyi gerilim yapıyor yorumu çıktı eee bende meraklı kedi açtım iki film izledim .

birincisi ”ceset” adlı 2012 yapımı bir film ki ben sonu çok ilginç olacak diye beklediğimden tahmin yürütüp bulmuş olsam da gerçekten hiç bir şey okumadan izlerseniz baya şaşırtıcı iyi bir film olmuş. baştan sona tahminle geçiyor. atmosfer ,yağmur sesi ve bütün filmin neredeyse morda geçmesi falan sizi filme daha da adapte ediyor.

konusu da kaybolan bir ceset ama tabi ceset zengin bir kadının olunca kadının kocası da garip davranırsa işin içine bir de komadaki morg bekçisi girerse acaba kim sorusu dallanır budaklanır.

gerilim sever gizem sever bir insan olarak baya beğendim son zamanlarda iyi film bulmak zor azizim olurda böyle güzel şeyler izlerseniz çenenizi cimri alıştırmayında bana da haber edin olmaz mı .

ikinci film julia nın gözleri , bir kadın ki intihar eden kardeşinin aslında öldürüldüğüne inansın ama ona kimse inanmasın helede kadın kör olursa bir de evde birinin onu izlediğini düşünürse kedi fare kovalamacasında acaba kim sorusunun bir sürü alternatif cevabı da olursa izlenir tabi tahmin etmek diğeri gibi zor değil . kiki filmde tahmin edilebilir ama izlerken geren gayet hoş filmler .

yalnız bu ikisinde ötesinde dün gece beni gerim gerim geren keyifli bir şey izledim tabi ki criminal mind son bölümünü onlarca diziyi bırakan ben bu diziyi bırakamadım ve iyiki bırakmamışım son bölüm dehşetti.

bende bu kadar gerilim dolu günlerden sonra artık romantik komedi polisiye tavsiyelerinize de açığım efem

gidin izleyin beğenmezseniz ben buradayım  peki siz neredesiniz ?

esen kalın efem🙂

ispanyol gerilimi de başkaymış efem” üzerine 3 düşünce

  1. Genelde Avrupa sinemasının örneklerini pek sevmesem de bazen özellikle İspanyollardan gerçekten çok iyi filmler çıkıyor. Julia’nın Gözler’ini daha önce de duymuştum bu öneriyi de okuyunca izlemek farz oldu sanırım.Eğer farklı sinemalara şans veriyorsan bence -izlemediysen tabi- Garage Olimpo’ ya da şans vermelisin.Arjantin yapımı biraz eski ama sağlam bir film…

  2. Julia’nın gözleri gerçekten çok iyi bir tavsiye olmuş bana sorarsanız, ispanyol geriliminin zirve filmlerinden biri. ceset ile birlikte insanda Belen Rueda sevgisi uyandırıyor açıkcası

Bir Cevap Yazın

