Biliyorum oradasınız hadi ses verin

selam , ben geldim şöyle kısacık bir uğrayıp kaçacağım . geçenlerde bir mail aldım ve pek sevindim .birincisi hala buralarda birileri olduğunu öğrendim ikincisi herkes elini eteğini çekmiş blog alemi eski tadınını vermezken o heyecanlı hallerimizi anımsatan bir blog açılışı haberi olması.

yeni açılan bir blog beni hep heyecanlandırır bana o ilk hallerimi hatırlatıyor. o zamanlar pek keyifliydi .çokça yazar çokça konuşurduk . ah o eski blog günleri e tabi beş sene geçmiş eskisi gibi olmaz tabi yaşlı bir blog olarak en baştan başlayan bu blogu size tanıtayım dedim .

bu kısa yazı bunun için gidip görün ve bu blogları sessiz takip etmektense bir ses verin .

özlendiniz blog alemi .

blog adresi : hayalimdunya.blogspot.com

bir gidip göz atın eskiye dönüş olur ne dersiniz

şimdilik bu kadar esen kalın efem🙂

Biliyorum oradasınız hadi ses verin” üzerine 2 düşünce

  1. Sonunda geldiğine cok sevindim😆 kaç gündür dört gözle bekliyordum seni. Umarim yeniden bolca yazilar yazip sevindirirsin bizi. FİGHTİNG👍👍

  2. Sonunda geldiğine cok sevindim😆 kaç gündür dört gözle bekliyordum seni. Umarim yeniden bolca yazilar yazip sevindirirsin bizi. FİGHTİNG👍👍

Bir Cevap Yazın

