KİLL ME HEAL ME VE HYDE JEKYLL AND ME

Updated-cast-and-images-for-the-Korean-drama-Kill-Me-Heal-MeÇok ama çok uzun zamandır şöyle güzel bir dizi çıkmadı ki bende eskisi gibi heyecanla bu bloga gelip yazayım. Önce hyun bin in dizisi geliyor diye duydum ve tabi olarak heyecanlandım. hyde jekyll me  dizisini izlemeye başladıktan sonra kill me heal me dizisinden haberim oldu . artık yaşlandık ya kulaklar sağır sultan gibi oldu gelişmelerden çok sonra belki de hiç haberim olmuyor efem.

neyse diziyi duyunca hafiften bir merak sardı beni bir şans vereyim diye açtım biraz bakıp bırakacaktım ki bağımlı oldum😦 hem de nasıl bağımlı. bu sebepten  ilk önce kill me heal me den bahsetmek istiyorum . bahsedebilirsem tabi. malum bir şeyi sevince elim ayağım dolanıyor ve tek söyleyebildiğim sevdim sevdim çok sevdim oluyor. böyle heyecanla bir şeyleri beklemeyeli anlatmak için çıldırmayalı çok oldu ya özlemişim bu duyguyu .

sdskill me heal me , yedi farklı kişiliği olan zengin bir adam ile psikatrist bir kızın hikayesi. öncelikle söylemem gereken bu adam nasıl bir oyuncu arkadaş valla kıyaslamak istemiyorum hyun bin e olan bağlılığım malum fakat belirtmesem de olmaz kill me heal me deki oyunculuk göz dolduruyor. öyle severek izliyorum ki her karakterin değişimini çok iyi yansıtıyor üstelik ben sırıtmadıklarını da düşünüyorum. abartı falan da yok hani. karakterleri ayrı sevdim cha do hyun ve shin se gi arasında bocalıyorum. ikisine de hastayım bu yüzden kzın işi zor azizim. cha ya üzülüyorum sonra se gi uyursam yok olurum ölmek istemiyorum dediğinde içim parçalanıyor. tarihe bir not daha dram izlemeyen sevmeyen itinayla kaçınan ben dizi film e çok nadir üzülen ben bu dizi de gözlerim dolu dolu yazık yaw diye söylendim durdum. diziden midir bilmem tabi bu hastalık da beni böyle yapmış olabilir tabi. bu diziden çokça bahsedebilirim ama bu diziyle ilgili yapılacak tek bir şey var izlemek ve sonra giflerinde kaybolmak . adamın her anını her bakışını tekrar tekrar izlemek için tumblr giflerine döneceğim kesin🙂

hydgelelim hyde jekyll me dizisine hyun bin oynar da ben izlemez miyim hiç kore dizisine  dönme sebebim hyun oynuyor diyedir. ve bu dizi de diğeri gibi çok kişilikli bir zengin hakkında. yalnız huun un iki karakteri var ve biri soğuk diğeri şeker gibi dünyalar tatlısı iki karakter. dizi diğerine göre daha ağır ilerliyor ve eğlencesi de bir parça düşük kalıyor ama hyun un gamzeli bir gülüşü yeter be matmazel.  o gülüş yok mu o gülüş . hakkını yemeyeyim oyunculuğu da iyi o robin e dönüştüğünde diğerinden ayırmak hiç zor değil fakat karakterinde çok belirgin özellikleri olduğu için bu daha rahat oluyor.

her sene kore de bir tema oluyor bir sene zaman yolculuğu idi ve ben o fikre bayılırım . çok hoştu bu sene de bunu tuttum . bu adamlar bu işi biliyor hem ağlatıp duygusallaştırıyor hem de eğlendirip güldürüyor.

demem o ki hayattan sıkılıp bunaldıysanız açın bir dizi biraz keyiflenirsiniz olur da ağlarsanız da dizidendir o diziden🙂

burayı se gi , cha do hyun ve robin gifleri ile doldurmadan kaçayım efem .

keyifli zamanlar dilerim  efem , esen kalın🙂

KİLL ME HEAL ME VE HYDE JEKYLL AND ME” üzerine bir düşünce

  1. İki diziyi izlemiş birinin yorumunu gerçekten çok merak ediyordum. Hyun sevdalısı biri olarak Hyde’nin ilk 3 bölümünü izledim ama hiç 4.bölümü izlemek için yeterli bir istek oluşturmadılar. Yorumlardaki Kill me heal me kıyaslama çılgınlığına nihayet tav olup geçen kill me heal me’yi bitirdim. ve dehşetül vahşet güzellikte şahanemsi bir dizi izlemiş oldum. çok çok çok güzel bir diziydi gerçekten. bol bol cha dohyun gifleriyle süsleseydin yazını biraz hasret giderirdik birşeycik olmazdı🙂

Bir Cevap Yazın

