ookami shoujo to kuro ouji-wolf girl

f
kaç zamandır anime yazısı yazmıyordum. romantik ve de eğlenceli bir anime ile geldim. kurt kız , lisede arkadaş edinmek için erkek arkadaşı olduğunu söyleyen sonradan bu yalandan kurtulamadığı için okulun en popüler çocuğunun sevgilisi olduğunu söylediği için zor durumda kalan zavallı bir kızın komik hikayesi.

kızımız sokakta gördüğü bir gencin resmini çekip kendisine inanmayan arkadaşlarına sevgilim bu diye gösterir , sonrada öğrenir ki bu çocuk okulun en popüler çocuğu lakabı bile prens. ee kızımız ne yapsın çocuğu yalancı sevgili olsun diye ikna etmeye çalışır ve karşılığında bu psikopatın köpeği olmayı kabul eder.

anime acayip eğlenceli . ben severek izliyorum . tabi animenin kısa olması ve haftada bir yayınlanması da beni cezbetti. sıkılmadan izlenecek kısa tadımlık bir şeyler arıyorsanız. buyurun burada yakın .

🙂

ookami shoujo to kuro ouji-wolf girl” üzerine 2 düşünce

  1. sevdim çok sevdim hatta mangasını bitirdim. Yalnız mangada çok daha kötü bi sata var, cidden sevmiyor, yine de tatlıydı çizimleri güzel.. hepimizin içinde bir köpek yavrusu var sanırım

Bir Cevap Yazın

