MY LOVELY GİRL VE MODERN FARMER

lRain dizi çekecek de ben izlemeyeceğim. malum bu asya dalgalarına hep onun yüzünden başlamıştım. sadık bir izleyici olarak açtım my lovely girl dizisini ve izledim. izledim ama hep bu rain e yapılır mı onu dram yerine eğlenceli komik bir dizi de izlemem gerekirdi. bu dizide adamı resmen harcamışlar matmazel diye çığlıklar attım. böyle klişe böyle bayat bir konu ve böyle sıkıcı bir senaryo hiç olmamış. hatta öyle ki ben ikinci kadını ve tabi ki ikinci adamı çok sevdim. hatta ikinci adamı koruma altına almak istedim. derneğe bir üye daha🙂 siz anladınız. rain varken ben shi woo destekliyorsam bu senarist hiç iyi iş çıkarmamıştır. benden söylemesi.

jgelelim modern farmer a valla böyle komik böyle eğlenceli bir hongi beklemiyordum. yüzyılın gelini adlı dizide o kadar donuk ve soğuktu ki onun mimik yapabileceğini hiç sanmıyordum. ama yanılmışım orada senaryo kötüymüş yoksa hongi öyle şeker ki öyle güzel mimik yapıyor ki dayanamıyorum. dizi komik ben sevdim. şehirden köye mecburi dönüş yapan müzisyenler ve maceraları.
hele de hongi nin bir kençano yo kençano yo diyişi var ki beni benden aldı .
şimdilik bu kadar esen kalın efem🙂

MY LOVELY GİRL VE MODERN FARMER” üzerine 2 düşünce

  1. Modern Farmer başlığını görünce koştum geldim. Ben Hong-ki’yi ilk defa izliyorum ama çok şeker, bazen mimikler abartı ama o haliyle daha da şeker hahahah. Yazıyı okurken elimi sallaya sallaya kençana kençana yapmıştım ki baktım sen de yazmışsın. Ama ben Lee Honey’e daha çok bayıldım doğrusu, çoook hoş ve mimikli bir kadın. 5 bölüm izledim, ama şimdilik eğlenceli gidiyor, inşallah aşk meşk olaylarına girip mahvetmezler canım çiftçilik hayatını. İçimden bir his o lahanalar berbat olacak diyor ama hayırlısı🙂

Bir Cevap Yazın

