BLOGUMUN 4.YILI

Blogumu açalı dört yıl olmuş yoğunluktan fark etmedim bile. bu sene neredeyse yıl dönümü yazısı yazmadan geçecekti.
tam dört sene ve yüzlerce yazı , bu blogda emek var, paylaşım var, öğrenmek , eğlenmek ,sevmek ,anlatmak her şey bu bloğa sevdiğim kitaplar ,izlediğim filmler beğendiklerim beğenmediklerim, animelerim , iç döküşlerim her şeyim burada geçmişimden saklayabildiğim bir kasa gibi .

tabi anılarım da burada . bu blog sayesinde yirmiden fazla insanla tanıştım ve yakın dost olduğum harika insanları hayatımın bir parçası haline geldiğini fark ettim.

çok zamanımı aldığı için bana zararı da olmadı değil. ama artıları eksilerinden fazla oldu. yazmak kadar güzel bir şey olmadığını anladım. iyi ki başlamışım dediğim çok zaman oldu. bakmayın bu aralar pek fırsatım olmuyor. dördüncü yılım sönük geçti ama ben oldukça ee sizde okudukça bu blog nice seneler görür .

esen kalın efem hala oradaysanız eğer :O

BLOGUMUN 4.YILI” üzerine 6 düşünce

  1. Merhaba winpohu, blogunu keşfettiğimde çok şaşırdım bu kadar ortak ilgi alanımın olduğu birine rastlamak çok güzel, dolayısıyla tavsiyelerini de dikkate alacağım. nice bol yazılı senelere..

    • bende senin keşfetmene çok sevimdim madem çok ortak noktamız var bende senin bogunu okumak isterim malum tavisieylerini beğeneceğim gibime geliyor🙂

Bir Cevap Yazın

