DON’ T CRY MOMY

Bu filmin fragmanını gördüğümden beri bir gün izlemek için aklıma yazmıştım . Nasip bu günlereymiş. Filmi izledikten sonra köreden soğuyup az sövmedim. hele finalinde öğrendiğim bilgiler ve de gerçek olması beni derinden sarstı. Dünya nereye gidiyor bilmiyorum . hindistanla ilgili de böyle haberler okumuştum. gerçekten dehşet. ha türkiyede de olmuyor böyle şeyler oluyor ve bu yüzden bu ülkdeden de tiksinmiyor değilim.

filmin konusu tecavüze uğrayan bir kız öğrenci ve onun intikamını almak isteyen bir anne. suçluların üçü de lise öğrencisi olduğu için yani suçu işleyen reşit olmadığı için mahkeme tarafından serbest bırakılıyor. inanabiliyor musunuz . suç var ama suçlu yok. insanın kadını donduruyor bu durum. ve filmin çekiliş amacı da bu eğer adalet yoksa kendi adaletinizi kendiniz sağlayın demek isteyen daha doğrusu insanların beynini böyle yönlendirip değer yargılarını belirlemek isteyen bir film. yani fazlasıyla yanlı katilleri kahramanlaştırıp normal gösteren Amerikan filmleri gibi mesaj kesin ve net. orada hiç şüphe bırakmıyor. herkes cellat kesilip kendi adaletinin peşine düşmeli . peki bu durum diğerleri gibi beni rahatsız etti mi hayır. eskiden olsa herkes kendi adaletini sağlamalı diyenlere karşı çıkardım ama bu gün öyle net konuşamıyor. böyle bir anne hele de kızı acı çekip intihar ederse çözümü nerede bulur. yaptığı yanlış diyemiyorum . üstelik film başarılı olup sizi izlerken öldürsün hepsini konumuna da getiriyor. içiniz nefret ve öfkeyle doluyor. velhasıl zor bir film . psikolojisi kaldırabileceklere tavsiye olunur. ha bir de köreyi dünyanın en şeker ülkesi sanan hayal perestlere gelin nasıl da kötülükler olduğunun biraz farkına varırlar belki.

bu da böyle bir yazıydı efem . film tanıtımı mı yoksa iç dökme mi bilemedim ama ??

resim koymuyorum . ama filmi kolaylıkla bulabilirsiniz. (teknik arızadan dolayı bir süre görsel kullanamayabilirim )

iyi birer yaşam için esen kalın efem .

 

 

 

Bir Cevap Yazın

