Teri Meri Kahaani / Hindistan / 2012

rrrr

film de izledim.  ne zamandır hint filmi izlemiyordum . evren bir olmuş bana 399 bölümlük hint dizisi izletmeye çalışırken ben kendime hakim oldum ve sadece bir film ile işi kotardım.

 

kardeşlerimle oturup izledik bu filmi. adamı zaten daha  önce izlemiştim. kız da barfi de hanım kızmış . malum barfi göz bebeğim oldu.

hikaye ise üç farklı zamandaki üç aşkı anlatıyor. aynı kişiler ama zamanlar farklı ve geçişler var. romantik komedi sevenler kaçırmasın.  hikayeler 2012 , 1960 ve 1910 yıllarında geçiyor. bizim en sevdiğimiz 1910 oldu . en fedakarlık barındıran hikaye o olduğu için belki de filmi sırf o hikaye için bile izlemeye değer.

çok hoş sevimli bir filmdi sıkılmadık. kafa dağtmak için birebir .üstelik öyle ağır dramlar da yok . sevdik izledik tavsiye olunur .

Bir Cevap Yazın

