Mim: BANA DAİR NE VARSA

uzun ama  çok uzun zamandır mim yazmamıştım taki sevgili ” bunu sevdim” yani kısaca benbim bu ‘cuğum  bana bu mim i yollayana kadar. çok sevindim bu blogun ilk açıldığı zamanlardan beri bayılırım mim olayına beni hatırlaması güzel oldu🙂

gelelim mim e

Blog açma hikayeniz nedir?

ben blog okumaya tesadüfen başladım. tesadüfen full house izlemeye başlayınca araştırma yaparken bloglara denk geldim. o  zaman o kadar çok blogger da yoktu hani sağ olsun oforinin de gaza getirmesiyle bir gün bende başladım yazmaya ve diğer bloggerlarla tanıştıkça cesaretlendim.

 

Blogunuzun ismi nereden geliyor?

bilmeyen kaldıysa hala bu blog ismi uydurmadır efendim. ilk denediğim isimler hep birileri tarafından alınmıştı bu yüzden bende bunu uydurdum .  win bana , po sevdiklerime , hu da değerli komşu bloggerlarla okurlarıma hitaben🙂

Hangi mevsimi seversiniz?

bahar son veya ilk bahar hep favorimj ne çok sıcak ne çok soğuk tam benlik🙂

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

değişimi ilk baharda her yeri yeşil kaplar son baharda yaprakları sarı yani hep bir değişim hali vardır. bu süreci seviyorum.

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

eyeliner ı beceremesem de onu tercih ederdim. ruj olucaksa da kırmızı değil pembe mat bir pembe tercihimdir.

Blog yazmak size ne kazandırdı?

dostluk , blog sayesinde hayatıma öyle güzel insanla girdi ki blog yazmak yüzünden kaybettiğim fırsatları bana sunsalar sanırım sırf bu güzel insanlarla tanışma şansım elimden gidecek diye yine aynı şeyi yapıp bu blogu açardım. öyle değerli dostlar edindim .

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

ben ikisine de bayılıyorum ve biri olmadan diğeri anlamsız.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

hikaye favorim ama roman ve şiir de öyle güzel. hepsi maymun iştahlıyım asla tercih yapamam.

En çok etkilendiğin film?

bunun cevabı yok , yani o kadar çok film izlemiş biri olarak hangisini seçsem eksik kalır.  ama son zamanlar izlediğim hint filmleri içerisinde bi seçim yapabilirim. kategoriyi daraltırsak barfi en iyi hint filmiydi.

Hangi tür kitap/film?

polisiye/gerilim/tarih/aşk/psikoloji/gizem açıkçası hepsi🙂

Öğrenci olma mı iş hayatı mı?

öğrenciyken paran yok iş hayatında zamanın yok gençken para yok yaşlıyken enerjin velhasıl hepsi sorunlu .

Kitap okumak mı film izlemek mi?

aslında ben sinema delisi bir insandım haftada izlediğim filmin sayısını bilmezdim fakat yeni iş tempom yüzünden bir şeyler izleyemiyorum ve sadece okuyorum bu durumda da kitapları daha çok sevdim bağrıma basdım denilebilinir.

Klasik giyim mi spor giyim mi?

spor

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?

kitap, kozmetik, çanta, dondurma vb.

En sevdiğiniz yemek?

o kadar çok ki sayamam

En sevdiğiniz dizi?

şunu yapmayın arkadaş bu insanlar en sevdikleri nasıl seçiyorlar ben en sevdiğim film-kitap-dizi-şarkı vs seçim yapamam hiç  bana göre değil .

Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

zamanda yolculuk istediğim zaman istediğim zamana ve mekana gidebilmek.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

canın acıyor daha ne olsun

  • Alınacak listen var mı?

evet hep vardır bir şeyi görürüm ve o aklımda yer eder ta ki onu alana kadar ama ihtiyaç listesi değil benim ki alınacaklar listesi sırf istediğim için aldığım şeyler.

İlk aldığın makyaj malzemesi?

çok zaman geçti parlatıcı almıştım tırnaklarım için sonra ruj ve sanırım kalem .

 

bende mim yazmayı hala seviyorum bu ‘cum iyi ki yolladın . benden de bu mim ego , hikaru ve makinosev e gitsin🙂

 

Mim: BANA DAİR NE VARSA” üzerine 4 düşünce

  1. po’cum mimleri özlemişiz yahu🙂 Hangi tür kitap sorusuna senin vereceğin cevabın hepsi olacağını biliyordum🙂 Kitap kurdusun vesselam.
    Öpüyorum. Ayrıca evrenin çağrısına cevap ver po’cum, sayılara takılma😉

    • muhahaha evrene karşı bir savaşçı tek başına direniyor winpohu🙂 şaka bir yana zaman sorunsalı olmasa şimdi atlardım üzerine ama merak edip izleyemezsem deli olurum o yüzden evren beni biraz beklesin🙂

Bir Cevap Yazın

