KİM OLDUĞUNU BİLİYORUM-DAVİD KESSLER

658966Kitap üzerinde bir alex sedaka romanı yazısıyla bana hiç bir şey ifade etmiyordu ta ki okuyana kadar. itiraf etmeliyim bu kadar akıcı ve beni saracak bir roman beklemiyordum. elime alıp biraz okur bırakırım diyordum ama ne olduğunu anlamadan  merakla kitabı okurken buldum kendimi .üstelik tahmin konusunda çok iyi olup he şeyi bilmeme her şeyin gözümün önünde olmasına rağmen heyecanla ee şimdi ne olacak diye devam ettim.  bazı noktalar çok klişe olsa da kitap çok güzel ilerliyor.

alex  bir avukat kamu hayrına aldığı dava on dört saat sonra idam edilecek olan clayton ın davası . alex işin sonuna geldiğini düşünmüş davayı da son anda almıştır ama ortaya çıkan gelişmelerle acaba müvekkili suçsuz mu diye çırpınırken buluyor kendini . son on dört saatte dokuz yıl önce işlenmiş bir cinayeti aydınlatmak için uğraşırken alex ve diğer insanları , mahkeme salonlarını, yapılan pazarlıkları, sistemi , suç ve suçluyu bir de geçmişi izliyoruz. birer meraklı izleyici gibi acaba gerçek ortaya çıkar mı diye nefesimizi tutup bekliyoruz.

bir yerden sonrada asıl suçlu kim , kim iyi kim kötü diye düşünmeye başlıyoruz. kendi adıma çok zor beğenen bir olarak yazarın uslubunu sevdim tarzı hoştu klasikleşen kısımları da olmasa tadından yenmez. meraklılarına duyurulur.

alex , david ve diğerleriyle tanışmaya hazır olun .

şimdilik esen kalın efem🙂

 

 

Bir Cevap Yazın

