KOLEKSİYONCU – PAUL CLEAVE

kolBu kitabı kardeşim almış ve ben polisiye sever olarak ondan önce okuyup bitirdim. konusu ilginçti çünkü seri katillerin koleksiyonunu yapan bir katil hakkında. kitabı okudukça ben kendi açımdan sıkılırım sıradanlaşır diyorum çünkü katilin başta belli olduğu romanlarda genelde öyle olur merak unsuru olmazsa tadına varamam ama öyle olmadı yazar belki katili en başta vermişti ama öyle zekice kurgulanmış bir kitap ki sonuna kadar sizi esir ediyor . kitap sonuna kadar yeni bilgiler ve süprizler barındırıyor. monotona bağlamadı .

içerisinde tutunamamış eski polis ailesini kaybetmiş polis gibi klişeler barındırsa da özünde kendine has bir havası var. polisiye konusunda çok seçici olmama rağmen kitap benden geçer not aldı.  bağrıma bastım . şimdiden uyarıyorum klişesi fazla ama akıcı ve özgü bir havas var.

hapisten çıkan eski polis tate eline mecburen tutuşturulan bir vaka üzerinde polisten gizli olarak araştırma yaparken kendisini seri katillerin koleksiyonunu yapan bir delinin yoluna çıkmış olarak bulur . bundan sonrası kovalamaca ve kayıp bir kızın peşinden giderken geçmişin soğuk gerçekleriyle yüzleşmeden ibaret.

bu tarzı seviyorsanız tavsiye olunur. yazarı da listeme almış bulunmaktayım .

 

esen kalın efem🙂

KOLEKSİYONCU – PAUL CLEAVE” üzerine 4 düşünce

Bir Cevap Yazın

