You are all surrounded – etrafınız sarıldı

you are all sorroundedkaç zamandır dizi falan izlemiyordum hele asya dizisi baya bir uzak kalmıştım ama bu diziyi görünce hem polisiye hem komedi hem de sevdiğim iki oyuncu birlikte olunca dayanamadım .  kardeşimi de oturttum dizi izliyoruz dedim. hatta o istemedi bak valla komedi dedim oysa ilk bölüm fena dram çıktı baya bu ne biçim komedi ağlayacağım diye çemkirdiyse de sonradan komedi dozu açığa çıktı da biz de yeni bir diziye bağımlı olmuş olduk efem🙂

henüz dört bölüm izledim gelse bütün bölümleri yutardım ama maalesef bekleyeceğiz.  deneyimli bir polis ve dört çaylağın hikayesi . dedektifler ve çaylaklar suçluları kovalarken bir de geçmişten gelen bir suç ve sır yumağı var.  ben sevdim dok go jin ile gönlümü feth eden cha seung won  ve tabi ki de şekerlik abidesi lee seung gi var daha ne olsun hiç durmayın başlayın  efem uzun zamandır kaliteli dizi yok diye benim gibi dizi izlemediyseniz hiç durmayın .

şimdilik bu kadar efem ilerleyen zamanlarda yeni yazılarda görüşürüz🙂

You are all surrounded – etrafınız sarıldı” üzerine 4 düşünce

  1. Ben de başladım diziye henüz ilk iki bölümü izledim 3 ve 4’ün yeppuda’ya düşmesini bekliyorum.. Dr Stranger dizisini de öneririm, dram-komedi-politika-tıp temalı bir dizi^^’

Bir Cevap Yazın

