KİTAPLAR DA OLMASA …

indir (1)-horz

kitaplarda olmasa halim yaman iyi ki onlar varda arada sırada kaçıp nefe alıyorum . madem gizli okuyucularım varmış deli gibi kendi kendime takılmıyormuşum o zaman bir yazı daha yazmanın zamanı gelmiş. üç kitaptan bahsedeceğim kısa kısa . ilki ödünç aldığım mahalle kahvesi adlı sait faik öykü kitabı ben bu kitabı çok sevdim baya hoşuma gitti . karakterlerinden olsa gerek sait faik i kendime çok yakın buldum dili anlatımı betimlemeleri falan hepsi yerli yerindeydi ve anladım ki yazmaya devam edecek olsam roman değil hikaye yazarım , hikayeci olurmuş benden kısa kısa yazıp kesmek tam bana göre🙂

 

hortlak yine kısa öykülerden derlenmiş bir kitap , bir çok ödüllü hikaye ve yazarı bir araya getirmiş. içinde güzel hikayeler de var beğenmediklerim de alıp okuyun diyemiyorum ama olur da elinize geçerse içerisinde bir iki hikaye çok güzel benden söylemesi🙂

ve ölümün soğuk sesi bu yazarın üç kitabı var bende kardeşim hep onu almış nedense bu yıl ben kendim doğru düzgün kitap satın alamadım😦 eldekilerle yetindim hediyeler geldi , ödünç aldım falan derken aban gerek kalmadı gerçi son zamanlarda stok azaldı habersiz gelen kitap kargoları bu yüzden çok mutlu ediyor🙂 neyse efem konu çok dağıldı. yazar polisiye yazıyor ee ben severim polisiye zaten güzel yazıyor öyle oowwoow falan olmadım ama tarzını falan sevdim basit fakat akla uygun yazıyor. hikaye okunuyor akıcılık da falan sorun yok sadece kurgu hemen tahmin ediliyor her şey açık ve seçik ortada olunca ben biraz sıkılıyorum şaşırmak falan istiyorum oysa bu yazarda her şeyi tahmin ediyorum buna rağmen kitaplarını sıkılmadan okuyorum o da ilginç bir şey beni yakaladı bir yerden🙂 ilk kitabı daha başarılı buldum ve her kitabında seçtiği çıkış noktası ve konu benzerlikleri olmasa daha iyi olur . hep aynı tema sıkıcı oluyor. karakter analizleri de çok iyi değil daha iyi işlenebilir ama güzel bir alternatif sevdim . denk gelirsem yine kitabı alır okurum arada değişiklik de yapmak lazım🙂

 

benden bu kadar ama şimdilik çünkü çok güzel kitaplar hediye olarak geldi yakında onları da yazmak için burada olurum🙂

yaşasın kargolar yaşasın kitaplar yaşasın yeni dünyalar🙂

 

iyice saçmalamadan kaçtım esen kalın efem🙂

KİTAPLAR DA OLMASA …” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

