BUNALDIM …

images-horz

 

Arkadaş bahar geldi diye mi dir nedir bilmem nasıl canım sıkılıyor nasıl anlatamam şimdi yeşillikler için ağaç gölgesinde yüzümde rüzgar elimde kitap olmalıydı yada deniz kenarında deniz kokusu saçlarımda esinti  ama ofis de olmamalıydım. püf püf hiç muhabbette kalmadı neden böyle koptuk anlamadım fakat yine de dönüp dolaşıp bloguma geliyorum eski tadı bulmak ümidiyle.

bu hafta dört şanslı kişiye mektup yolladım onlardan alacağım cevaplar belki biraz renklendirir hayatımı :=)

 

hala okuyan birileri varsa esen kalın efem🙂

 

BUNALDIM …” üzerine 10 düşünce

  1. selamlar…ara ara da olsa okuduğum bir blogdur ama ne yazık ki yorum yazma yoksuluyum ben yazamıyorum çünkü aslında tumblr ve twitter’dan da sıkı bi takipçinim ilk defa sana yazıyorum :)ama paylaşımlarını gerçekten çok seviyorum hele kitap okuma düzenine hayranım çocukluğumdan beri kitap okurum belki de edindiğim en güzel alışkanlıktır ama cidden sana özeniyorum bu konuda ve bi konu daha var kendini ifade etme şeklini de seviyorum çünkü ben hiç bir zaman yapamadım her şeyi ama her şeyi sadece ve sadece kendi içimde yaşayıp bitirim ya da bitiremem🙂 amma uzun oldu kafanı da şişirdim belki ama yazmışken içimi döktüm gibi🙂

    • selam🙂 çok sevindim yorumuna hep böyle yaz bana olmaz mı🙂 ilk bana yazmam çok özel hele sıkı takipçi çıktın şaşırdım ,sesini duyur çünkü bence sen de kendini çok iyi ifade ediyorsun :)hala okunduğumu bilmek mutlu etti sen de içi bol bol dök🙂

  2. bi bloğa ilk yazışım ve böyle sıcak karşılandım🙂 bundan böyle daha sık seve seve yazarım inşallah🙂 başkaları da eminim okuyorlardır da herhalde benim gibi yazma da gecikiyorlardır🙂

  3. bence sende bir sorun yok 2 haftadır inanılmaz bezgin ve halsiz durumdayım, esnek çalışma saatlerim sağolsun her gün 9’dan önce işe gitmiyorum 16’dan sonra kalamıyorum yok, basıyor! bir an önce şu mevsim değişsin de normal halime döneyim diye bekliyorum…

    PS: 2011’den beri blogunu takip ediyorum, yazmaya devam buna üşenmek yok

    • öncelikle hoş geldin🙂 takip e devam yazmaya devam🙂
      not . ne işiymiş o beni de al yanına çünkü haftanın altı günü sabah 8,30 akşam 7 çalışıyorum😦

  4. merkezi ingilterede olan bir firmada bölge müdürüyüm, zamanında çok çalıştım diyelim kısaca🙂 şaka bir yana yönetici zihniyetiyle alakalı, türk bakış açısıyla bakmıyorlar verim önemli (kısaca ne kadar para kazandırdığın) kaç saat masa başında oturduğun değil. hele orta düzey yönetici pozisyonundaysan işler yolunda gittiği, ekibin verimli çalıştığı, hedeflerine ulaştığın sürece sorun yok. haftada 45 saatten fazla çalışıyorsun, eğer buna değecek bir para almıyorsan veya memnun değilsen işi gözden geçirmeni tavsiye ederim.

  5. selam winpohu.. ben de sessiz takipçilerindenim. blogunu çok seviyorum, kitap ve film yönünden zevklerimiz benzediğinden olsa gerek yazdıklarını okumak çok keyifli oluyor. sessiz sessiz devam ediyordum ama “hala okuyan varsa” deyince yazmak istedim. her daim okuyucun var, endişen olmasın:))

    • selam🙂 böyle sessiz okuyucular çıkınca mutlu oluyorum bazen deli gibi kendi kendime yazıyorum da kimse okumuyor gibi geliyor kimseler ses çıkarmayınca🙂 ama madem gizli okuyucularım mevcut yazmaya devam🙂

Bir Cevap Yazın

