Sanal dünyaya veda partisi

efem egosantrikciğim beni mim lemiş. yüz yıllardan beridir ne mim geliyor ne mim yazıyorum diyordum yani o kadar uzun zaman geçmiş gibi hissederken aha da kok beni hatırlamış .

konu malum sanal mecralara nasıl veda edersiniz ?

hafizakartiot8-1-horz

hıımmm facebook zati sıkıldım milletin her anını gözüme gözüme sokmasından o düğün , çocuk fotolarının tekrar tekrar dirilmesinden ama lakin bedava mesajlaşma olayı ve o ilk sanal deneyim olmasından mütevellit  biraz tuhaf hissederdim ve mesaj

” o şimdi normal iletişimde aha ha🙂 ”

twittera yasaktan beri giremiyorum yanlış anlaşılmasın bu ayarları beceremediğimden giremiyorum😦 o ilk muhabbet ettiğimiz bizim oturma odası kıvamı kalmadığından beri pek bir tatsızdı zati fazla kalabalıktı – ama veda etme şansım olsaydı ‘‘ şimdi nereye gidiyoruz ” olurdu yeni mekan neresi🙂 bu arada cidden yeni bir mekana ihtiyaç var sanki millet içerde muhabbet döndürüyor ama bana söylemiyor gibi😦

tumblr a veda etmek zorunda kalsam fena olurdum be , bunu bana yapmayın vaktimi en boşa harcadığım mecra orası ama en çok kafa dağıttığım resimlerde kaybolduğum yerde orası , seviyorum illeti , takipçim de az değilmiş hani hiç umursamam ama orası bana özel zati . gelelim mesaja

” hayır nolamaz beni buralardan mahrum bırakmayın kan çıkar ”

gelelim mim i postalamaya toprak işçisi , bir köroğlu bir ayvaz ha bir de beni okuyup ta yapmak isteyenlere gitsin🙂

 

 

Bir Cevap Yazın

