KUZEY VE GÜNEY -ELİZABETH GASKELL

Kuzey Güney

Güzel gelişmeler oldu ve bende soluğu hemen burada aldım. Sağ olsun geçenlerde lafea aradı winpohuu kitabı aldın mı dedi . hani çevirisi olsa da yılarca beklediğimiz şu nadide kitap , bu arada çeviri için Altın bilek yayınlarına ne kadar teşekkür etsem azdır.  kitabı alamamıştım, bu yüzden kitabı dün elime alınca nasıl sevindim anlatamam handan ve lafea sağ olsun beni düşünmüşler yaptıkları bu güzellik günümü aydınlattı. okumaya başlayınca daha çok yazacağım bu sadece mutluluğu anlatmak için kısa bir giriş ee malum bu blog bu kitapla ilgili ne çok yazı gördü geçirdi. ne çok bekledim ben bu kitabı . dün elime alıp dakikalarca inceledim de daha başlamadım o kadar ağırdan sindire sindire ve keyfine vara vara okuyacağım🙂

ayrıca ne de iyi dostlarım varmış onu da tekrar fark ettim. ne yalan söyleyeyim durup dururken birilerine aklına gelmek çok hoşuma gidiyor🙂 blogger burada mutluluktan ne söyleyeceğini bilemiyor. bu güzelliği bizlerle buluşturduğu için yayınevine teşekkür ederim🙂

daha uzun bir yazı da görüşmek üzere esen kalın efem .  çünkü ben kısa zamanda margaret ve john un maceralarıyla döneceğim🙂

ayrıca diğer güzellikleri incelemek isterseniz sizi buraya alayım . altınbilek yayınları

bu sefer kesin kaçtım .

KUZEY VE GÜNEY -ELİZABETH GASKELL” üzerine 6 düşünce

  1. Dizisini izlediğimden beri, tüm kanallarımla, bu kitabın çevirisini bekliyordum. Kesinlikle unutmamıştım… Kitabı çoktan sipariş listeme ekledim. Lakin bu müjdeli haberi veren kişinin sen olduğunu sana da söylemek istedim… Haber diye ben buna derim… Şimdi 650 sayfa gelsin Mr. John Thornton, gitsin Margaret Hale hey hey hey hey😉😉

  2. Bir umut N&S çevirisidir diye sahaflardan Aşktan da Üstün’ ü aramıştım aylarca..nelerle uğraşmışım. Aldım ama meğerse N&S’ un çevirisi değilmiş🙂
    Yeni baskıyı görür görmez kaptım =)

Bir Cevap Yazın

