Biriktirdiğim filmler

az-horz

SUNNY – bir kore filmi arkadaşlık üzerine çok sıcak çok keyifli insanı çocukluğuna götürecek kadar anlamlı dostane bir film . izleyip de kendinden bir parça bulmak , keyif almak isteyenlere tavsiye olunur .

FROZEN –  malum animasyon , yine çok güzel yapmışlar ben pek beğendim . seviyorum animasyonları keyifle izledim .

YOU CANT TAKE İT WİTH YOU -frank capra yapımı , james stewart var üstelik de keyifli mi keyifli komik eğlenceli bir o kadar da öğretici , sevdim sevdim sevdim. kısacası kefenim cebi yok diyenlere gelsin🙂

Günaydın Hüzün ( Bonjour tristesse) Otto Preminger’in yönettiği bir film bazı sahneleri vardı ki beni benden aldı işte bu dedim ama onu yakayamadılar ve film sonradan çok sıradanlaatı . misal o dans sahnesinde kız kendi duvarlarından bahsederken işte bu kız farklı ama sebebi yok denilse tadından yenmezdi fakat gidip bunu çok sıradan bir üvet anne temasına bağlayınca olmadı olabilemedi. yine bir çok film arasından kendine sağlam bir yer edinir.

kim ki duk tarafından senaryosu yazılmış bir film izledim . onu da kaç zamandır izlemediğim için aynı duygular uyandırmadı yada çok da dehşet bir film değildi. bir oyuncu olma hikayesi , şöhret basamakları kolay çıkılmıyor .  rough play değişik bir film diyebilirim.

lee byung hun efsanesinin muhteşem oyunculuğu ile masquerade de izleme listemde yer alıp da beğendiğim yapımlardan biri oldu .

 

Bir Cevap Yazın

