ELİZABETH GASKELL ‘İN KUZEY VE GÜNEY KİTABI SONUNDA ÇIKTI

ResimBöyle başlık mı olur demeyin maksadım bu haberi herkese duyurmak . malumunuz çok uzun zaman ben bu kitabın türkçesini bekleyerek geçirdim . hatta bu kitap evde herkes tarafından nasıl merakla beklediğim bilinen tek kitap . bu kitaba nasıl hayran olduğumsa önce dizisi izlemem ki bbc uyarlaması beni feth etti sonra sağ olsun nur sayesinde ingilizcesini okudum ta amerikalardan göndermişti kitabı bana .

ama yine de ben türkçesi için yanıp tutuşuyordum ha çıktı ha çıkacak derken güzel haber geldi ALTIN BİLEK YAYINLARIndan çıktı kitap . ee ne diyelim iyi ki yazdın elizabeth gaskell bu güzelliği ve iyi ki altınbilek de çevirisini bastı . kitabı hala almadım  alıp da okuyunca detaylı bir yazı ile döneceğim . şimdilik bu güzel haberi bırakıp kaçıyorum esen kalın efem🙂

ELİZABETH GASKELL ‘İN KUZEY VE GÜNEY KİTABI SONUNDA ÇIKTI” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

