Bir kitap yazısı daha

indiraslında tadımlık bir yazı , son günlerde iki kitap okudum biri hediyeydi ustam ve ben janga adlı oyunu birinci bitirdiğim için kazandığım hediye hakkım sayesinde bana geldi. ne gelecek diye beklerken madem kitap seviyorsun kolaylığına kaçan arkadaş bunu almış. hiç elif şafak okumamıştım , iyi oldu . sevdim .  bu arada oyunlarda fena değilmişim tabu da bile gittikçe iyi oluyorum🙂 ama bu toplanıp oyun oynama seyansları benim kitaplarımı özlemem dolayısıyla bu ara sekteye uğradı biraz da bu oyunlar yüzünden daha az okur olmuştum . diğer kitap da sevgili hikaruivy ciğimden ödünç aldığım karışık kaset , hikaruivy den ödünç aldığım bir diğer kitap günden kalanların yazarının noktürünler adlı kitabı ona da yeni başladım . japon yazar olarak ve de günden kalanların ağzımda bıraktığı taddan dolayı pek sevmiştim . umarım hayal kırıklığı olmaz. hikaruivy sayesinde ingilizcesine kavuştuğum kuzey ve güney kitabının türkçesi çıkmış. onu da umarım en kısa zamanda bulurum . hikaruivy den bu yazıdan çok bahsettim sanırım o ve benim kitap bağımızdan dolayı annem bile onunla bulaşacağım zaman hani sana kitap yollayan kız mı diyor ben de he he diyorum🙂

indir (1)az kalsın kitaplardan hiç bahsetmeyecektim yazıyı tamamen kendime adamış oldum gelelim asıl konuya karışık kaseti beğendim .içinde müzik olacak da ben sevmeyeceğim cık olmaz🙂 kitap fazla edebi değil sıradan basit ama samimi geldi ben şarkıları sevdiğimden falan hoşuma gitti. noktürünlerde de şarkılar ve müzik var yeni türkçe yabancı falan derken sağım solum müzik oldu eee daha ne olsun🙂

kitap hediye edilmesi güzel bir olay ama asıl olay en sevdiğiniz kitabın hediye edilmesi o zaman kütüphaneye her baktığınız da veya o kitabı her anışınızda elinize her aldığınız da onu hediye eden kişiyi hatırlıyorsunuz🙂

umarım daha çok okurum da buraya daha çok yazıyla dönerim . eskiden kitapları ben alırdım şimdi kardeşim alıyor ben de otlanırım artık🙂

yeni yazılarda görüşmek üzere esen kalın efem🙂

Bir Cevap Yazın

