bana dair

Ben neden buradayım hiç bilmiyorum aklımda dahi yoktu bloga yazı yazmak hala da yok denilebilinir ne yazacağım ki şimdi ben  sadece çok yazmak istiyorum geçenler about time / zamanda aşk adlı bir film izledim . konu malum zamanda yolculuk edebilen eleman klişesi yalnız bu eleman bu gücünü  aşk için kullanıyor. tüm derdi aşk yani ben olsam oo neler neler olurdu o durum ya neyse . işte bu filmle birlikte anladım . bana tam da böyle bir şey lazım çünkü hiç bir zaman geç değildir hatadan dönülür yanlış anlamalar düzeltilir falan diyolar ya he işte hepsi yalan arkadaş . bir kere o anı geçtin mi olmuyor geri alınmıyor düzelmiyor. anı yakalayamadın mı istediğin kadar yanlış anlama olsun telafisi yok . ilk izlenim gibi ne kadar çabalarsan çabala karşındakinin ön yargısını kıramıyorsun .

ne diye saçmalıyorum bilmiyorum. eskiden daha mı rahattım çevremde ki insanlar bana yetiyordu da ondan mı anlamadım ama benim sosyalleşme ile ilgili problemlerim olabilir. bir sawako değilim tabi ama çok cana yakında değilim sanırsam . yeni algıladım ya da daha algılama aşamasındayım bilemiyorum . bir de çok düz mantık bir insanım öyle ince ince işleyemiyorum olayları detaylarda kaybolamıyorum .

neden gelmiştim buraya sırf can sıkıntısından vallahi nedir bu can sıkıntısı artık buna bir çare bulsunlar olmuyor böyle . yine geçenler oturdum vakit bolluğundan kaç zamandır izleyemedim zindan adasını izledim nedendir bilinmez bir türlü fırsat bulamamıştım. böyle filmlere geç kalmamak gerekiyormuş çünkü sonradan izleyince o etkiyi yaratamıyor ama bu değil ki film kötüydü . filmi çok beğendim bence tam benlik ve gayet yerinde olmuş. bana böyle filmlerle gelin hele o karanlık atmosferi hiçliğin ortasında kalınmış çaresizliği yok mu resmen ruhuma işledi.  bende böyle tuhaf biriyim işte. gerçi anormal olduğumu söyleyen- son zamanlarda tabi- o insanlara karşı kabul edemesem de buraya gelip dertleştiğimde az biraz  tuhaf olduğumu kabul ediyorum🙂 aramızda🙂

esen kalın efem🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s