Geçikmiş bir yeni yıl yazısı

evet bu yıl her nedense her şeye geç kalıyorum . yeni yıla da geç kaldım. bu yazıyı daha önce yazacaktım lakin fırsat olmadı . dün akşam kendimi arabesk e vurmak üzereydim ki kardeşim sen 2013 den çıkmak istemiyorsun galiba dedi ve ben de gerçeği kabullendim . peki ne mi oldu bu sabah işe geldim üstelik isterse 2050 olsun hiç fark etmez değişen bir şey yok bu ülke yine boktan diyen bir iett vakasıyla yarım saat araba bekledim.  malum bu ülke de çifte standart var ve bu gün de diğer günlerden farklı  olmadığını kanıtlamış oldu. sabah sabah beni ağız dolusu küfre sürükleyen iett den önce ben bu yıl ne istediğimi yazmaya karar vermiştim.  onu da yazayım  da adet yerini bulsun . diğer seneler bir sürü şey istemiştim çok hayalperesttim ama bu sene gerçekçi olacağım ve listeyi iki madde de özetleyeceğim

1- sevdiklerim yanımda ve sağlıklı olsun , onlar olmazsa bu kadar kötü zamanı atlatamazdım .

2- mutlu olayım ,  para ,pul ,aşk, iş vs sıralamıyorum huzurum olsun mutlu olayım da nasıl olursa olsun . çünkü benim bilmediğim güzellikler beni bekliyor olabilir🙂

gelelim 2013 değerlendirmesine biliyorsunuz  2013 tüm dünyada protestolar eylemlerle geçti .  not : devrim olursa o iett den sorumlu kişiyi bana verin onunla görülecek bir hesabım var.  evet efem bu devrim olaylarından fena halde müzdarip ülkemizde askeri darbeleri geçip iki sivil darbeye tanık oldu 2013 gider ayak golünü attı.  iki taraftan da haz etmem bu da benim bu blogda yazdığım ilk siyasi içerik olabilir.  biri görevden almalarla hukuku bertaraf etti. diğeri gizli devlet oluşturmuş . yediklerini biliyorduk da bu kadar olduğunu da tahmin etmiyorduk. atalarımız bal tutan parmağını yalar demiş ama kavonozu da götürmek ne oluyor . neyse efem bunlar güç kavgasına tutuştu da iyi mi oldu yesinler birbirlerini velakin olan yine biz garibana oldu . ülke istikrarsız , kurlar fırlamış borsa düşmüş ekonomi de yaprak kıpırdamıyor . gel de bu tablo da yeni yıl umutlarından bahset. olacak iş değil.  biz sabah gelmeyen otobüsün derdine düşüp küçük  hesaplar yapalım millet ayakkabı kutusu koleksiyonu yapsın ayyy evde yer kalmadı ayakkabı kutularını nereye koyacağım diye dertlensin .

yeni yıl da da eşitsizlik ve adaletsizlik olacak . umarım terazi bu yıl biraz daha adil davranır.  bir ayakkabı kutusu aldım ağzın açık kalır diyemeyeceğimiz için parasız pulsuz  bir yıla daha hoş geldiniz efem .

babam bana yarım  bilet almış belki şuan köşe olmuşumda haberim yoktur. neyse ben yeni yıl işlemlerine geri dönmeliyim . sağlıklı , huzurlu güzel bir yıl diliyorum efem . nice senelere🙂

Bir Cevap Yazın

